با استفاده از خلاقیت ها می توان فضاهای جدیدی برای اشتغال ایجاد کرد

فائزی ارشاد قزوین

با استفاده از خلاقیت ها می توان فضاهای جدیدی برای اشتغال ایجاد کرد

میهن نیوز: مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت : اشتغال، یک مسأله همیشگی می باشد که باید با استفاده از خلاقیت ها فضاهای جدیدی برای اشتغال ایجاد و صرفا در انتظار کمک محیطی نماند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نشست هم اندیشی هنرمندان، تولیدکنندگان و کارگردانان انجمن سینمای جوان استان قزوین با مدیران کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و مدیر کل صدا و سیما  استان قزوین  در سالن اجتماعات مجتمع ارشاد شهر قزوین برگزار شد.

حسین فائزی در این نشست خاطر نشان کرد: تفاوت ها و اشتراکات مختلفی بین انسان ها وجود دارد و هنرمندی ما در این عرصه این است که از این فصل مشترک به درستی استفاده نماییم، ایرانی بودن، اعتقادات، خلقیات کاری، هدف مشترک می تواند موارد اشتراک جمع حاضر باشد و به همین نسبت یا بیشتر هم نقاط اختلاف وجود دارد. 

وی گفت: در حالی که بسیاری از اصول اعتقادی دو شخص از مبنا با وجود اشتراکات می تواند دارای اختلافات زیادی باشد و این امر که وجه اختلافات معیار عمل قرار گیرد، بی هنری است و متاسفانه گاها بعضی از افراد در جامعه مورد تربیت سیاسی اشتباه قرار گرفته اند و نقاط اختلاف در روابط اجتماعی انها برجسته می شود و حتی روابط خانوادگی و فامیلی خود را نیز بر همین مبنا ایجاد می کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد:وقتی هدف مشترک ما توسعه و اعتلای کشور است پس نیاز است تا با ارایه ظرفیت ها، کار مشترک خوبی برای تحقق این هدف مشترک انجام دهیم. همچنان که خاک وطن برای همه ما ارزش دارد و حفظ این خاک مقدس خط قرمز همه ما و فصل اشتراک ماست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وقتی مدیری ترک فعل می کند، تبعات این ترک فعل مدیریت سالهای آینده را نیز تحت الشعاع قرار می دهد افزود: گاهی کم کاری مدیران مشکلات خاصی را برای جامعه هدف ایجاد می کند که رفع این مشکلات نیاز به زمان و هزینه دارد.استان قزوین

فائزی در ادامه با اشاره به نقش دانش بنیان ها در توسعه جامعه اضافه کرد: امروز نخبگان به این نتیجه رسیده اند که استفاده از فناوری و ایجاد واحد‌های دانش بنیان و یک کار فناورانه بسیار مفیدتر و پر درامدتر از مشاغل موجود در بخش دولتی است در حالی که خانه خلاق استان قزوین راه اندازی شده اما هنوز هیچ هنرمندی طرحی در این فضا ارایه نداده است چرا که هنرمند ما با فضای ادبیات خلاقیت و نوآوری بیگانه است.

وی افزود: باید نگاه ما رو به آینده باشد و اصلاح وضع موجود جامعه هنرمندان، تولیدکنندگان و کارگردانان نکات مثبت و منفی دارد که با ساختارهای مثبت باید نکات منفی را از بین برد. لذا باید با کمک و همکاری هم بر مشکلات موجود فائق آمد.

Share this post