برنامه‌های حوزه دفاع مقدس جدید و نوین باشد

برنامه‌های حوزه دفاع مقدس جدید و نوین باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه جانبازان و شهدا دین بزرگی به کشور دارند، افزود: باید در زمینه دفاع مقدس با ارائه برنامه های نو و جدید ادای دین خود به شهیدان ، رزمندگان و جانبازان عزیز به نحو احسن انجام دهیم.

به گزارش آوای میهن نیوز به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، محمدربیع احمدخانی در جلسه بررسی برنامه‌های هفته دفاع مقدس و کنگره ۳۵۳۵ شهید استان گفت: یکی از اولویت‌های  اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از هنرمندان در بخش‌های مختلف از جمله در ساخت و ارائه برنامه های ارزشی است.

وی با تأکید بر برگزاری جلسات مستمر با هنرمندان در راستای ارتقای سطح کیفی آثار و همچنین کمک به این قشر گفت: انتظار داریم جلسات بررسی و ارزیابی برنامه‌ها و فعالیت‌های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح استان به صورت ماهانه برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تأکید بر مشارکت بیشتر شهرستان‌ها در برنامه‌های استانی و ملی افزود: شهرستان‌ها باید برنامه‌های استانی و ملی را جز برنامه های شهرستانی بدانند، چرا که هدف ما معرفی هنرمندان تمام بخش های استان  در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و دینی است.

احمدخانی همچنین ضمن تأکید بر گزارش‌گیری درست برنامه‌های مناسبتی و اطلاع‌رسانی آن بیان کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که به بازخورد خوب برنامه کمک خواهد کرد، استفاده از خلاقیت و نوآوری در برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه اداره کل هم در اختصاص اعتبارات بحث نوآوری و تدوین درست را در نظر خواهد گرفت، اضافه کرد: متاسفانه گاها در تدوین برنامه یا برگزاری آن اقدام می‌شود، ولی گزارش جمع بندی ارسال نمی‌شود که انتظار داریم در این باره نیز اقدام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه به بحث کنگره شهدا و مسولیت ارشاد در این حوزه نیز اشاره کرد و گفت: طبق اعلام قبلی این کنگره ۲۹ مهرماه برگزار خواهد شد که انتظار داریم در این باره نیز اقدام لازم انجام شود.

احمدخانی همچنین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: هفته دفاع مقدس از ۳۰ شهریورماه آغاز خواهد شد و باید تلاش کنیم در این بازه زمانی با استفاده از ظرفیت‌های موجود فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه ترویج دهیم.

وی با اشاره به اینکه جانبازان و شهدا دین بزرگی به کشور دارند، افزود: باید در زمینه دفاع مقدس با ارائه برنامه های نو و جدید ادای دین خود به شهیدان و رزمندگان و جانبازان عزیز صورت گیرد.

در این برنامه از دو اداره شهرستان ابهر و خدابنده به دلیل فعالیت‌های فرهنگی، هنری و دینی و از روابط عمومی جهت کسب رتبه ششم کشوری و اطلاع رسانی و پوشش خوب برنامه‌ها تقدیر شد.

Share this post