برپایی ۱۵۲۴ پایگاه جشن نیکوکاری در استان زنجان

برپایی ۱۵۲۴ پایگاه جشن نیکوکاری در استان زنجان

آوای میهن نیوز_مدیر کل کمینه امداد امام خمینی ره استان زنجان گفت:جشن نیکوکاری امسال با شعار « هر روز عیدی دیگر است، با همدلی نوروز را جشن بگیریم» با برپایی ۱۵۲۴ پایگاه در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.
روح اله صالحی در جلسه ستاد هماهنگی جشن نیکوکاری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهارداشت: امسال مقارن با این ایام مبارک جشن نیکوکاری با شعار « هر روز عیدی دیگر است، با همدلی نوروز را جشن بگیریم» برگزار می‌شود.
وی با اشاره به پیش‌بینی کمیته امداد استان زنجان برای برپایی یک هزار و ۵۲۴ پایگاه جشن نیکوکاری در سطح استان افزود: با همکاری سازمان دانش آموزی و آموزش پرورش و کمیته امداد استان زنجان پایگاه‌های دانش‌آموزی در تمامی مدارس استان مستقر می شود.
صالحی با بیان اینکه سیاست کمیته امداد در برپایی جشن‌های دانش‌آموزی این است که جمع‌آوری و توزیع کمک‌ها به عهده خود مدارس باشد، اضافه کرد: جریان‌سازی در حوزه خیر و احسان و تقویت روحیه همدلی با استفاده از ظرفیت رابطین فرهنگی در این جشن مورد تاکید است.
وی در ادامه بر استفاده از ظرفیت ۱۸۰ مرکز نیکوکاری فعال در استان در جشن نیکوکاری تأکید کرد و گفت: برنامه کمیته امداد تهیه بسته عیدانه و بسته معیشتی برای همه خانوارهای عزیز تحت حمایت و هم خانوارهای بهره‌مند از خدمات تک خدمتی این نهاد از عواید جشن نیکوکاری است.

خبرنگار/مهران حبیبی

Share this post