برگزاری جشنواره پانتومیم ملی از ۲۰ اردیبهشت در زنجان

برگزاری جشنواره پانتومیم ملی از ۲۰ اردیبهشت در زنجان

معاون هنری اداره کل ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: از فردا ۲۰ اردیبهشت ماه جشنواره پانتومیم به صورت ملی و با میزبانی استان زنجان برگزار خواهد شد.
دکتر ابراهیم  قاسمی با تاکید بر اینکه این جشنواره قرار بود در سال های گذشته برگزار شود افزود: متاسفانه به دلیل شرایط کرونایی نتوانستیم این جشنواره ملی را برگزار نماییم، لذا با فروکش کردن وضعیت کرونا توانستیم با برنامه ریزی خاصی در راستای برگزاری این جشنواره اقدام نماییم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز اسناد ملی و مکتوب اظهار داشت: همواره در حوزه هنر اسناد ملی و مکتوب ماندگار خواهد بود که در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با چاپ فصلنامه فرهنگ زنجان که در ۵۷ شماره به چاپ رسیده است توانسته  فرهنگ زنجان را به جامعه ایران اسلامی معرفی نماید و اکنون این فصلنامه به عنوان یک مرجع در اختیار همگان قرار دارد.
معاون مدیر کل ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ فعالیت های این اداره کل چشمگیر خواهد بود اظهار داشت: با هدف گذاری های صورت گرفته در سال ۱۴۰۱ می توان گفت فعالیت های این اداره کل پر رنگ تر  خواهد شد، چرا که در نظر داریم با برگزاری برنامه های متفاوت و متنوع استان زنجان  را در سطح ملی بیشتر معرفی کنیم که از آن جمله برگزاری جشنواره های مختلف با برند زنجان است که می تواند در کشور نشان از پویایی فرهنگ و هنر استان داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف در سطح استان تاکید کرد: پس از برگزاری این جشنواره ها نیز ارزیابی آن در دستور کار قرار دارد که امیدواریم بتوانیم نقاط ضعف و قوت جشنواره ها را بررسی و در راستای تقویت آنها گام برداریم.

دکتر قاسمی در پایان گفت: سعی کرده ایم عدالت فرهنگی در تمام عرصه های فرهنگی و هنری رعایت شود، لذا از اصحاب رسانه نیز دعوت می نماییم در این راستا همیار اداره کل ارشاد اسلامی باشند چراکه رسانه ها نقش بسزایی در اطلاع رسانی و بازخورد فعالیتهای اداره کل ارشاد استان دارند.

Share this post