برگزاری پنجمین رزمایش جهادی اصلاح و بهسازی شبکه‌های توزیع برق شهرستان خدابنده

برگزاری پنجمین رزمایش جهادی اصلاح و بهسازی شبکه‌های توزیع برق شهرستان خدابنده

آوای میهن نیوز: پنجمین رزمایش جهادی اصلاح و بهسازی شبکه‌های توزیع برق شهرستان خدابنده به همت مدیریت توزیع برق این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، امیر سلیمانی، مدیر توزیع برق شهرستان خدابنده با اعلام این‌که پنجمین رزمایش اصلاح و بهسازی شبکه‌های توزیع برق این شهرستان، با هدف افزایش پایداری شبکه و رفع مشکلات شبکه فشار متوسط فیدر کتله‌خور انجام شد،گفت: این رزمایش با حضور ۱۵ اکیپ عملیاتی و اصلاح بیش از ۴۰۰۰متر شبکه به پایان رسید و پایداری شبکه روستاهای متصل به این فیدر افزایش یافت.

سلیمانی افزود: در پنجمین رزمایش جهادی اصلاح و بهسازی شبکه‌های توزیع برق شهرستان خدابنده، ۷۰ مقره سرامیکی تعویض و ۷۰عدد راس تیری و مقره سلیکونی و همچنین ۱۴۰مورد کاورگذاری و ۴دست کت‌اوت در ابتدای انشعابات فرعی نصب شد.

مدیر توزیع برق شهرستان خدابنده، از روکشدار کردن کت‌اوت‌های اول خط و بالای ترانس‌های شبکه توزیع برق فیدر کتله‌خور خبر داد و افزود: طی این رزمایش یک اصله پایه ۲۰۰/۱۲ نیز در این رزمایش به بهره‌برداری رسید .

گفتنی است پنجمین رزمایش جهادی اصلاح و بهسازی شبکه‌های توزیع برق شهرستان خدابنده ۱۴دی‌ماه و در هوای سرد زمستانی این منطقه آغاز و با موفقیت به پایان رسید.

 

 

Share this post