برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید زنجان پنچ شنبه ۶ آبان وبا حضور سردار سلامی

برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید زنجان پنچ شنبه ۶ آبان وبا حضور سردار سلامی

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید زنجان پنچ شنبه ۶ آبان وبا حضور سردار سلامی برگزارمی شود .

به گزارش میهن نیوز،سردار کرمی در نشست خبری کمیته اطلاع‌رسانی کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید زنجان با تاکید بر اینکه پس از برگزاری کنگره شهدا نباید ارتباط با شهدا قطع شود اظهارداشت: همه ما مدیون بزرگواری شهدا وخانواده هایشان هستیم.

وی به قرائت پیام مقام معظم رهبری در کنگره ملی شهدا اشاره و اظهارداشت: کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با حضور سردار سلامی برگزار می‌شود.

دبیر کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار داشت: به لطف خداوند متعال و کمک خانواده‌های شهدا مردم و همه مسوولان استان اقدامات بسیار ارزشمندی برای برگزاری خوب و با شکوه و در خور شان کنگره انجام شده است.

این مسوول ارشد سپاه استان تصریح کرد: بیش از یک هزار و ۷۰۰ یادواره توسط پایگاه‌ها و ۵۰۰ یادواره در قالب آبروی محله و همچنین یادواره شهدای شهرستان در همه مناطق استان برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه موشکی در محوطه مصلی شهر زنجان قبل از برگزاری کنگره ودر حین کنگره گفت: نمایشگاه دستاوردهای نظامی در حاشیه برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برای بازدید عموم شهروندان آزاد است و مردم می‌توانند در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از این نمایشگاه بازدید کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه سخنران ویژه مراسم سردار سلامی یادگار و همسنگر شهدای دفاع مقدس و فرمانده سپاه خواهد بود، گفت: مراسم از ساعت ۸ و ۳۰ در مصلی شهر زنجان و با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه میهمانانی از سراسر استان‌ها، ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی خواهیم داشت، افزود: از بسیاری از فرماندهان زنجانی که در خارج از استان هستند نیز حضور دارند نیز دعوت شده است.

سردار کرمی افزود: اقدامات استان زنجان بسیار گسترده با کار خوب و بدون اسراف انجام شده و بسیاری از کارها به نام شهدا انجام گرفته است.

دبیر کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با اشاره به ساخت ۵ هزار واحد مسکونی به نام شهدای استان افزود: نامگذاری پارک‌ها و اهدای جهیزیه‌ها نیز به نام شهدا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه برای بیش از ۱۰۰ خبرنگار و اصحاب رسانه کارت صادر می‌شود، ادامه داد: پیام مقام معظم رهبری نیز در این مراسم پخش خواهد شد.

سردار کرمی با اشاره به نقش پررنگ رسانه و اینکه امروز رسانه‌ها سنگردار جنگ نرم هستند، خاطرنشان کرد: ۵۰۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در استان زنجان ساخته و تحویل داده شده و چندین جهیزیه نیز به نوعروسان اهدا شده است.

کمک مالی به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان کذب است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در ادامه این جلسه، با اشاره به دیدار مدیران  و دست اندرکار کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: جای اصحاب رسانه استان زنجان به دلیل محدودیت‌های موجود در این دیدار خالی بود.

محسن لطیفی با بیان اینکه میزبان و صاحب اصلی این کنگره خود شهدا هستند افزود:امیدواریم با عایت خدواند متعال بتوانیم به بهترین شکل کنگره مذکور را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: در چند روز باقی مانده تا زمان برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان انتظار داریم اصحاب رسانه استان زنجان سنگ تمام بگذارند.

لطیفی با بیان اینکه آمار ارائه شده در خصوص کمک مالی به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان کذب است و سپاه استان با دستان خالی این کنگره را برگزار می‌کند، افزود: بسیاری از این اعتبارات محقق نشد.

دبیر کمیته اطلاع رسانی کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان یادآورشد: کمیته اطلاع رسانی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان فعالیت خود را از دو سال گذشته آغاز کرده و تمام توان خود را به کار گرفته است و تاکنون یادواره‌های مختلفی در این زمینه برگزار شده است.

وی ادامه داد: در محموع حوزه صدا ۱۲۵ برنامه برای ۷ هزار و ۵۲۰ دقیقه به مناسبت کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار و در حوزه سیما نیز ۵ هزار و ۸۸۵ دقیقه برنامه در حوزه‌های مختلف برگزار شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه بیش از ۲۱ عنوان برنامه با ۹۸ ساعت در حوزه سیما تولید و پخش شده است، افزود: در حوزه خبر نیز بالغ بر یکصد گزارش تولید و پخش شده که در مجموع ۱۵ هزار دقیقه برنامه در خصوص کنگره ۳۵۳۵ شهید استان در قالب کمیته اطلاع رسانی تولید شده است.

وی بیان کرد: تیزرهای تبلیغاتی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در شبکه‌های سراسری از فردا آغاز و اجلاسیه این کنگره نیز به صورت زنده پخش می‌شود.

Share this post