بسیج سازندگی توانسته در تمامی زمینه ها موفقیت های چشمگیری به دست آورد

بسیج سازندگی توانسته در تمامی زمینه ها موفقیت های چشمگیری به دست آورد

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان گفت: بسیج در تمام صحنه ها به صورت جهادی وارد عمل شده و تاکنون توانسته است موفقیت های چشمگیری به دست آورد.
سردار کرمی در
رزمایش جهادگران فاطمی که همزمان در سراسر کشور و همچنین در استان زنجان برگزار شد افزود: بسیج سازندگی در هشت سال دفاع مقدس با  مجاهدت و جانبازی زیباترین صحنه های تاریخ را به نمایش گذاشته  وامروز نیز در صحنه های فرهنگی که  با تهاجم بزرگی مواجه ایم موثر ترین برنامه ها را اجرا کرده است و در مقابل تهاجم و شبیخون فرهنگی که همان جنگ نرم دشمنان است پیروز میدان باشد و مکر و حیله های دشمنان را خنثی نماید.
فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان  با اشاره به اینکه امنیت پایدار با حضور مردم میسر می شود افزود : بسیج سازندگی در صحنه های عمران و سازندگی پرتلاش وارد شده و اقدامات مهمی را به منصه ظهور گذاشته و به منویات مقام معظم رهبری عمل نموده است.
وی تاکید کرد: بسیج توانست در سازندگی و محرومیت زدایی و اجرای هزاران پروژه با سربلندی بیرون بیاید و اخیرا نیز به وزارت بهداشت در قطع زنجیره کرونا کمک کرد .
سردار کرمی تصریح کرد:در سال ۷۹ بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب تاسیس شد و امروز گردان های جهادی در سراسر کشور با بسیج سازندگی فرماندهی می شوندو اگر در زمان جنگ با گردان های رزم  از میهن و ناموس خود دفاع می کردند اینک با گردان های سازندگی  انجام وظیفه می کنند که در این زمینه ۱۲۸۱ گروه جهادی در راستای خدمت به مردم و اقتصاد مقاومتی مشغول به خدمت است.
وی گفت: بسیج سازندگی توانسته است همواره در مسائل اجتماعی، علمی، آموزشی و عمرانی فعالیتهای موثری انجام دهد.
سردار کرمی ادامه داد: بسیج سازندگی با همکاری وزارت نیرو توانسته است در تامین آب شرب روستاها و آبرسانی به نقاط مختلف کشور وارد عمل شود و بسیاری از مشکلات صنعت آبرسانی را مرتفع سازد.
فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با تاکید بر اینکه حضرت امام فرمودند بسیج مدرسه عشق است افزود: در این راستا بسیجیان این استان  با عشق در پی رفع مشکلات مردم هستند و امیدواریم خداوند خدمت های صادقانه را از خادمان مردم بپذیرد.

Share this post