بیش از یک‌هزار نفر نظم و امنیت آیین‌ شب‌های قدر در زنجان را تامین کردند    

سرهنگ خانی پور

بیش از یک‌هزار نفر نظم و امنیت آیین‌ شب‌های قدر در زنجان را تامین کردند    

آوای میهن نیوز: جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با ابلاغ های صادره برای همکاران و عوامل نیروی انتظامی بیش از یک هزار نفر در ماموریت مستقیم، تامین کننده نظم و امنیت آیین شب‌های قدر استان بودند.

سرهنگ ایرج خانی‌پور ه در گفت و گو با خبرنگاران با  اشاره به اینکه عوامل انتظامی در محافل و مجالس برگزاری آیین شبهای قدر، به صورت گشت های محسوس و نامحسوس در محافل برگزاری احیاء در سراسر استان حضور پیدا کردند افزود: این نیروها نه فقط در خود برگزاری مراسم بلکه در معابر و خیابانهای مختلف نیز به کار گیری شدند.

وی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از سرقت خودروها و منازل که از دغدغه های اصلی مردم است، نیروی انتظامی با انجام ماموریت های محوله، زمینه حضور با آرامش خاطر مردم در آیین‌های شب قدر و مراسم احیاء را فراهم کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه تامین امنیت مردم برای ما افتخار است اظهارداشت: نیروی انتظامی بر خود می بالد که در برنامه ها و ماموریت های محوله در پیشگیری از سرقت ها، به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده ‌است که مردم بدون کمترین دغدغه در مساجد و تکایا حضور پیدا کنند.

 سرهنگ خانی‌پور خاطرنشان کرد: در طی ماه رمضان و به ویژه شبهای قدر، همکاران نیروی انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت ها، منازل را به صورت نامحسوس تحت پوشش قرار دادند.

مردم همواره پلیس را در ماموریت های مختلف همراهی کرده‌اند

وی در ادامه با قدردانی از همراهی مردم با پلیس در  شبهای قدر گفت: مردم همواره در ماموریت های مختلف، اعم از ماموریت های روزانه پلیس و نیز ماموریت های مناسبتی از جمله شب های قدر در کنار پلیس بوده اند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه باید خداوند را به خاطر برگزاری آیین شب های قدر بعد از ۲ سال وقفه ناشی از شرایط کرونایی، شکرگزار باشیم اظهار داشت: شرایط برگزاری احیاء و شب های قدر بعد از ۲ سال به خاطر همراهی مردم و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است.

سرهنگ خانی پور تاکید کرد: خوشبختانه مجموعه استان از استانداری تا فرمانداری و اقشار مختلف مردم، در برگزاری آیین های  شب قدر همدلی و همراهی خوبی وجود داشتند.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی ها و جلسات  متعددی در استان و شهرستان برای هماهنگی های بیشتر به منظور برگزاری هر چه بهتر آیین احیاء برگزار شد، تاکید کرد: خوشبختانه نتیجه آن هم برگزاری برنامه های شب قدر با رضایتمندی بیشتر بود و همکاران ما در نیروی انتظامی، کمترین مشکل و یا دغدغه را داشتند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان این همدلی و هماهنگی را ناشی از همراهی خوب و رضایتبخش مردم در بخش ها و سطوح مختلف از جمله هدایت خودروها و پارک در محل های مناسب، رعایت ضوابط ایمنی و جلوگیری از مسئله سرقتهای خُرد عنوان کرد و افزود: فضیلت ماه رمضان و شب های قدر، تا حدود زیادی در کاهش سرقت های خُرد و مشکلات ناشی از آن موثر بود.

سرهنگ خانی پور

 

Share this post