تاکید استاندار قزوین برای ساماندهی مبادی ورودی استان

تاکید استاندار قزوین برای ساماندهی مبادی ورودی استان

استاندار قزوین گفت: استان قزوین به عنوان یکی از ظرفیت های گردشگری مهم کشور شناخته می شود و موضوع استفاده از این ظرفیت برای توسعه استان و ارتقاء جایگاه شهر قزوین به عنوان مقصد گردشگری باید در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،محمدمهدی اعلایی در شورای برنامه ریزی استان قزوین اظهار داشت: در شورای برنامه ریزی تصویب موضوعات بر محور قانون است و مصوبات با توجه به رأی گیری از اعضا به تصویب می رسد.
وی افزود: شورای برنامه ریزی یک مجموعه کلان سیاست گذاری در استان و به نوعی هیئت دولت استان است و از اهمیت بالایی برخوردار است.
نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: اعتبارات ملی دستگاه ها همچنان باید از سوی مدیران استانی پیگیری شود تا شاهد تخصیص کامل اعتبارات باشیم.
وی اظهار داشت: یکی از آلودگی های بصری استان و به ویژه شهر قزوین در مبادی ورودی است که باید نسبت به ساماندهی وضعیت فعلی اقدام شود.
اعلایی گفت: موضوع گردشگری و ارتقاء جایگاه شهر قزوین و حتی شهرهای دیگر استان به عنوان مقصد گردشگری باید در دستور کار جدی تمامی دستگاه ها قرار گیرد چرا که این استان دارای ظرفیت گردشگری قابل قبولی است و باید در سطح کشور و جهان مطرح شود.
نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: برای ساماندهی وضعیت مبادی ورودی شهر باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد، بسیج، کارکنان دولت و سایر اقشار و با محوریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین استفاده کرد.

Share this post