تصادف در جاده‌های زنجان ۲ فوتی و یک مجروح بر جا گذاشت

تصادف

تصادف در جاده‌های زنجان ۲ فوتی و یک مجروح بر جا گذاشت

آوای میهن نیوز – جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: طی سه فقره تصادف در جاده های استان ۲ تن فوت کردند و یک نفر مجروح شد که لزوم توجه به قوانین مقررات بیش از گذشته ضروری است.

سرهنگ مهدی میناخانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: بر این اساس در حادثه رانندگی محور روستایی طهماسب یک دستگاه کامیون با پراید برخورد کرد که متاسفانه راننده پراید در دم جان باخت و علت حادثه انحراف به چپ خودروی پراید گزارش شد.

وی اظهار داشت: در حادثه دیگر در جاده قیدار به کرسف نیز ۲ دستگاه پراید با هم برخورد کردند که راننده یکی از خودروها جان باخت.

به گفته میناخانی، علت این حادثه نیز انحراف به چپ خودروی پراید اعلام شد.

این مسوول همچنین با اشاره به بروز حادثه ای دیگر طی در کیلومتر ۱۵ جاده ترانزیت زنجان به خرمدره گفت: در این حادثه نیز کامیونت با عابر پیاده برخورد کرد که وی برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان اعزام شد اما وضعیت وخیمی دارد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بیشترین تصادفات رانندگی در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می افتد اظهار داشت: این امر ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن سریع به شهر و مقصد مورد نظر است.

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، بیشترین تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده های این استان را به دلیل عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی رانندگان وسایط نقلیه عنوان کرد و گفت: توصیه می شود رانندگان، هنگام احساس خستگی و خواب آلودگی، در محلی امن و مطمئن توقف کرده و پس از استراحتی هرچند کوتاه، به مسیر خود ادامه دهند تا از بروز حوادث تلخ جلوگیری شود.

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است./م- ح

Share this post