تعداد محدودی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن زنجان، قبل از پایان سال در زنجان قابل افتتاح است

مسکن ملی 3

تعداد محدودی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن زنجان، قبل از پایان سال در زنجان قابل افتتاح است

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، به واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تعداد محدودی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن قبل از عید ۱۴۰۲ در زنجان قابل افتتاح است.

اصغر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در استان زنجان بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دست احداث است، گفت: از این تعداد حدود ۱۶ هزار واحد در شهر زنجان در حال اجرا می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق زنجان در حال احداث است، ابراز داشت: متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها با توجه به شروع زمان ساخت متغیر است ولی به طور میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان بیش از ۳۰ تا ۴۰ درصد است و تلاش می‌کنیم تا پروژه‌ها در بهترین حالت و کمترین زمان ممکن به مرحله تحویل واحد برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه (طرح پایش) پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان با هدف تسریع در روند اجرای پروژه‌ها از دی ماه امسال آغاز شده است، گفت: هر هفته جلسه کارگروه در قالب پایش با حضور اعضای کارگروه مسکن در محل کارگاه‌ پروژه‌های نهضت ملی مسکن و نیز سالن جلسات اداره کل برگزار می‌شود و با محوریت بررسی مشکلات و همچنین تعیین برنامه زمان بندی تحویل واحدها به متقاضیان برگزار می‌شود.

اسماعیلی، با بیان اینکه به طور مرتب و هفتگی  بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن را انجام می‌دهیم، بیان داشت: از نزدیک روند پیشرفت پروژه‌ها و کارها را رصد می‌کنیم و تنها هدف ما زود صاحب خانه شدن مردم است و برای تحقق این مهم تمام تلاش خود را می‌کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: همچنین استاندار و معاون عمرانی استانداری هم به صورت مرتب و مستمر از پروژه‌های نهضت ملی مسکن بازدید می‌کنند و نسبت به تسریع در اجرای پروژه‌ها بسیار تاکید دارند.

اسماعیلی به واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و متذکر شد: تعداد محدودی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن قبل از عید ۱۴۰۲ در زنجان قابل واگذاری است.

Share this post