تمامی خدمات برق در استان زنجان به صورت غیرحضوری در دسترس شهروندان است

تمامی خدمات برق در استان زنجان به صورت غیرحضوری در دسترس شهروندان است

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان و مدیران امورهای برق شهرستان زنجان، با فرماندار زنجان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در این دیدار علیرضا علیزاده مدیرعامل این شرکت با اعلام اینکه شبکه توزیع برق شهرستان زنجان  توسط ۳ امور شمال، غرب و شرق مدیریت می‌شود گفت: شهرستان زنجان بیش از ۲۳۵هزار مشترک برق دارد . عمده مصرف برق این شهرستان یعنی حدود ۷۲ درصد آن صرف بخش مولد یعنی صنعتی و کشاورزی می گردد و این امر یعنی صنعت برق به عنوان صنعت مادر و زیرساختی منطقه در خدمت تولید و ارزش‌افزایی است.

علیزاده با اشاره به عملیاتی شدن خدمات غیرحضوری در شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: تمامی خدمات برق در استان زنجان به صورت غیرحضوری در دسترس شهروندان است و عمده مشکل در رسیدن به اهداف توسعه دولت الکترونیک مشکلات زیرساختی میان دستگاهی است که امید است فرمانداری زنجان با اتخاذ تصمیمات سازنده بتواند این مشکل را نیز مرتفع کرده و ما را در ارائه خدمات سریع‌تر بدون مراجعه هم استانی‌ها به امورهای برق یاری نماید.

در این دیدار فرماندار زنجان نیز با تقدیر از موفقیت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان علی الخصوص کسب رتبه نخست در بین کل شرکتهای توزیع سطح کشور گفت: خوشبختانه با مدیریت درست در این شرکت و همراهی و دلسوزی کارکنان کارآمد، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در جایگاه مناسبی در سطح کشور ایستاده و این افتخاری بزرگ برای استان زنجان است که بی شک بدون برنامه‌ریزی درست و کار جهادی کسب چنین موفقیتی امکان‌پذیر نبود.

پرویز خالقی، کاردانی و همدلی را رمز اصلی موفقیت‌های بی‌شمار توزیع برق استان دانست و گفت: امروزه برق در دوردست‌ترین نقاط استان زنجان جریان دارد و شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نمونه کامل و سرآمدی از تلفیق تعهد و تخصص در خدمت‌رسانی است.

گفتنی است در این دیدارکه مدیران امورهای ۳گانه برق شهرستان زنجان ، مشاور مدیر عامل و مجری طرح کاهش تلفات و مدیر دفتر روابط عمومی نیز مدیر عامل شرکت را همراهی می‌نمودند با ارائه گزارشی از وضعیت مناطق مختلف شهرستان در حوزه توزیع برق، مشکلات و چالش‌های موجود را جهت هماهنگی و رفع موانع به اطلاع فرماندار رساندند.

 

Share this post