تمدید قرارداد نیروهای طرحی و ۸۹ روزه علوم پزشکی زنجان درحال پیگیری است

دکتر حسن بختیاری

تمدید قرارداد نیروهای طرحی و ۸۹ روزه علوم پزشکی زنجان درحال پیگیری است

آوای میهن نیوز – رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با اشاره به رایزنی این واحد دانشگاهی با وزارت بهداشت در خصوص تمدید قرارداد کارکنان طرحی و قراردادی ۸۹روزه‌، گفت:امیدواریم بتوانیم بیشترین جذب نیرو را داشته باشیم تا قدردان زحمات آنان باشیم.

دکتر حسن بختیاری در افتتاح پروژه های درمانی ابهر با اشاره به اینکه هر پروژه‌ای آغاز می‌شود باید در موعد مقرر و طبق برنامه زمان‌بندی به بهره‌برداری برسد افزود: تاخیر در اجرای پروژه ها،   موجب بالا رفتن هزینه‌ها و اخلال در ارائه خدمت به مردم می‌شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون کمیته عمرانی دانشگاه به طور مستمر و هفتگی تشکیل می‌شود و تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام با حضور مسوولین  مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد و این حرکت، موجب تعیین تکلیف و تسریع در تکمیل پروژه‌ها رشده است.

این مسوول، شمار پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه علوم پزشکی زنجان در آغاز تصدی فعالیتی خود د در دانشگاه علوم پزشکی را بیش از ۶۰پروژه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه تعدادی از این پروژه‌ها در دهه فجر، بخشی دیگر در هفته سلامت افتتاح و بهره‌برداری شد که طبق برنامه، تعدادی از آنها نیز در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: هدف از سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها، ارائه خدمت هرچه بیشتر به مردم است و نیمه‌تمام ماندن پروژه‌ها و  بدون استفاده، ماندن تجهیزات، تخریب و مستهلک شدن آنها در گذر زمان شایسته نظام سلامت نیست.

وی با بیان اینکه پروژه‌ اورژانس بیمارستان امدادی ابهر و واحدهای غربالگری سرطان و شیمی‌درمانی این بیمارستان در اواخر سال۹۵ کلنگ‌زنی شده است، ضمن ابراز تاسف از طولانی شدن این پروژه،  خاطر نشان کرد: افتتاح دیرهنگام پروژه‌ها نه تنها زیان مالی در پی دارد بلکه محرومیت شهروندان از دریافت خدمات می‌شود که یک ضرر مضاعف است.

بختیاری ابراز امیدواری کرد که کلینیک تخصصی ابهر در آینده‌ای نزدیک افتتاح و وارد چرخه‌ خدمت رسانی شود تا مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان اضافه کرد: امیدواریم در آینده گام‌های موثرتری در حوزه سلامت برداشته شود که نتیجه آن، افزایش سلامت، افزایش امید به زندگی و افزایش خدمت‌رسانی به مردم باشد.

Share this post