توزیع بیش از ۴۷۰۰ تن آرد خام خانه‌پز روستایی در استان زنجان

آرد

توزیع بیش از ۴۷۰۰ تن آرد خام خانه‌پز روستایی در استان زنجان

آوای میهن نیوز- مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در رابطه با توزیع آرد خام خانه‌پز به روستاهای فاقد نانوایی استان زنجان گفت: ۴ هزار و ۷۴۳ تن به روستاهای استان که فاقد واحد نانوایی هستند، آرد خام خانه‌پز توزیع شده است.

زمانی با اشاره به اینکه آرد خام روستایی در دو مرحله شش ماه اختصاص می یابد، گفت: تامین و توزیع آرد خام روستایی برای ۴۸۰ روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود ۶۳ هزار نفر در سطح استان زنجان انجام شده است.

او افزود: بر اساس لیست اسامی ساکنان روستائیان که به تایید شورای اسلامی روستا، مرکز خانه بهداشت و بخشداران مناطق استان می‌رسد، نمایندگان معتمد روستاهای استان برای تحویل و توزیع آرد خام خانه‌پز خود در دو نوبت شش ماهه اول و دوم به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان مراجعه می کنند.

این مسئول با اشاره به در نظر گرفتن وضعیت جوی و پیش‌بینی مسدودی جاده‌های مواصلاتی بین شهری و روستایی استان زنجان، خاطرنشان کرد: از آبان‌ماه امسال‌ نسبت به برنامه‌ریزی و هماهنگی با فرمانداران به منظور تحویل به موقع آرد خانه‌پز روستاهای استان به‌ خصوص به روستاهای صعب‌العبور اقدامات لازم انجام می پذیرد.

Share this post