ثبت نام ۳۵۰۰حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین استان زنجان

ثبت نام ۳۵۰۰حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین استان زنجان

آوای میهن نیوز- بر اساس آمارهای موجود، طی ماه مبارک رمضان و در قالب پویش به عشق علی (ع) ۳۵۰۰ حامی جدید در استان زنجان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده و حمایت مادی و معنوی از فرزندان عزیز ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد را بر عهده گرفتند.

 روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ضمن قددرانی از مشارکت خیرخواهانه حامیان در پویش به عشق علی (ع) گفت: برنامه‌ریزی کمیته امداد استان زنجان جذب ۲۵۰۰ حامی در ماه مبارک رمضان بود که خوشبختانه با مشارکت حامیان وخیران این آمار به ۳۵۰۰ نفر رسید.
وی با اشاره به اینکه طرح پویش به عشق علی (ع) با هدف ثبت نام از خیرین برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا شد، اضافه کرد: با توجه به استقبال حامیان و خیران از این طرح ثبت‌نام در استان همچنان در حال اجراست.
صالحی به راهکارهای مشارکت در این طرح اشاره کرد و گفت: خیران ونیکوکاران می توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سرشماره۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، تماس با ستاد اکرام ایتام استان به شماره ۳۳۷۸۶۶۰۲ به صورت غیر حضوری ویا از طریق دفاتر ۱۴ گانه این نهاد و مراکز نیکوکاری فعال در استان در این طرح مشارکت کنند.
وی اضافه کرد: سایت ekram.emdad.ir نیز آماده ثبت نام از علاقه‌مندان برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین طراحی شده و در دسترس است.

Share this post