جمهوری اسلامی ایران یک پدیده منحصر به فرد است

حسنی مدیر کل ارشاد

جمهوری اسلامی ایران یک پدیده منحصر به فرد است

میهن نیوز- مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران گفت: جمهوری اسلامی ایران یک پدیده منحصر به فرد است.

 امراله حسنی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران یک پدیده منحصر به فرد است، چرا که در طول تاریخ انقلاب های متعددی وجود داشته، اما کمتر دیده شده که مردم از یک انقلاب اینقدر استقبال کنند‌.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک مقدمه برای تمدن انقلابی بود، تاکید کرد: یکی از مجموعه‌هایی که می‌توانند در تبیین این دستاوردها نقش داشته باشند، رسانه‌ها هستند.

حسنی ادامه داد: اطلاع رسانی به موقع برای مشارکت و تقویت حضور مردم در مراسمات دهه فجر و فراهم سازی زمینه برای نقش آفرینی خودجوش مردم در برنامه‌های دهه فجر از اقداماتی است که انتظار می‌رود رسانه‌ها انجام دهند.

وی همچنین بر ضرورت تبیین هوشمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: از رسانه های مکتوب و خبرگزاری ها انتظار می رود زمینه مشارکت عمومی در برنامه های دهه فجر را فراهم کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده به مناسبت دهه فجر از اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در زنجان خبر داد و گفت: برگزاری پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی در گالری فرهنگسرای امام خمینی نیز از دیگر برنامه های این ایام درزنجان خواهد بود.

حسنی گفت: جشنواره گروه نوازی فجر نیز از ۲۹ بهمن تا سوم اسفندماه در استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی افزود: استان زنجان میزبان جشنواره آیین سنتی ترک زبانان کشور در دهه اول اردیبهشت خواهد بود.

وی تصریح کرد: به مناسبت بزرگداشت شاعر نامدار ایرانی نظامی گنجوی برای دومین سال ویژه برنامه ای به همین مناسبت در استان اجرا می شود.

همچنین ۱۷ بهمن ماه آیین رونمایی از برش استانی مهندسی فرهنگی زنجان در دستور کار است.

Share this post