خواست مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است

خواست مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است

نماینده عالی دولت در استان البرز:

خواست مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است

انتخابات را با رعایت مر قانون، راهبردهای مقام معظم رهبری، تاکیدات رییس جمهوری و ابلاغیه های وزارت کشور برگزار می کنیم

برگزاری انتخاباتی امن، با مشارکت بالا و سالم فصل مشترک هیات های اجرایی و نظارت است/تمامی مسئولان نظام برای مقابله با دسیسه های نظام سلطه متحد و منسجم هستند.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طبق قانون و منویات مقام معظم رهبری، تاکیدات رییس جمهور و دستورالعمل های ابلاغی وزارت کشور در انتخابات پیش رو هیچ گونه سو گیری نخواهیم داشت و انتخابات را با رعایت اصل بی طرفی برگزاری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگارما، شهبازی در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان البرز که با حضور رییس و اعضای هیات نظارت استان برگزار شد، با اشاره به اینکه به طور قطع اعضای هیات اجرایی انتخابات البرز افرادی دلسوز، انقلابی، جهادی و مکتبی هستند، افزود: امید است این نیروهای خدوم تا پایان راه همپا، همدل و منسجم بمانند.

وی ادامه داد: ممکن است اختلاف سلیقه بین هیات های اجرایی و نظارت انتخابات وجود داشته باشد ولی نقطه مشترک تمامی دست اندرکاران انتخابات برگزاری انتخاباتی همراه با آرامش، سلامت، امنیت و مشارکت بالا است.

شهبازی گفت: با بررسی انتخابات گذشته هیچ گونه ابهام و خطایی در برگزاری انتخابات ندیدم ولی به طور قطع در پایان هر انتخاباتی برخی افراد که به مقصود نرسیده اند به دنبال حاشیه سازی و مقصر جلوه دادن دست اندرکاران برگزاری انتخابات هستند.

وی افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته روند اقدامات و برنامه های هیات های اجرایی و نظارت و همچنین میزان آمادگی آنها برای برگزاری این رویداد مهم را مثبت ارزیابی می کنم.

استاندار البرز اضافه کرد: برای برگزاری انتخابات، قانون بسیار صریح و روشن است و همچنین منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری و رییس جمهور راهبردهای لازم را ارائه می دهد.

وی گفت: از ابتدای سال در تهدیدهای سیل و تحریم ها و همچنین برگزاری اجتماع بزرگ اربعین مجموعه مسئولان با هم همدل و همراه بودند و به طور حتم در انتخابات نیز این تعامل و وحدت ادامه خواهد داشت.

شهبازی افزود: اکنون تمامی مسئولان نظام در یک کشتی نشسته و برای مقابله با دسیسه های نظام سلطه متحد و منسجم هستند.

استاندار البرز گفت: ما بعنوان کارگزاران نظام باید بستری را فراهم کنیم که مردم رونق تولید و اشتغال و ارتقا امنیت را حس کرده و با اعتماد و باور بیشتری در انتخابات پیش رو مشارکت کنند.

وی افزود: فرمانداران در 6 شهرستان البرز به جد مراقب اعمال و رفتار خود باشند و در ارتباط تنگاتنگ با مردم از مشکلات و دغدغه های آنها آگاه شوند و نسبت به حل آنها اقدام کنند.

شهبازی گفت: در انتخابات پیش رو سد راه کسانی خواهیم شد که برای مطرح کردن خود وعده های واهی می دهند و با سیاه نمایی و تخریب به دنبال رای هستند.

وی با اشاره به اینکه آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در البرز داریم، افزود: اعضای هیات اجرایی انتخابات مکلف به مرور قانون انتخابات هستند.

Share this post