دانش آموزان پس از۳۰ماه از برنامه‌های ویژه، جذاب و بانشاط استفاده خواهند کرد

دانش آموزان پس از۳۰ماه از برنامه‌های ویژه، جذاب و بانشاط استفاده خواهند کرد

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:برنامه های ویژه،جذاب و با نشاطی در قالب ۸کارویژه با موضوعات متنوع طراحی و برای دانش آموزان سراسر کشور در پایگاه های تابستانی اجرا خواهد شد .
به گزارش میهن نیوز- علی اسماعیلی در آیین افتتاح فعالیت های تابستانی کشور افزود:اگر چه با اتمام ایام امتحانات خرداد، مدارس در ظاهر تعطیل می شوند ولی آموزش و تربیت جریان داشته و تعطیل پذیر نخواهد بود.
وی تصریح کرد: در فصل تابستان فرصتی مهیاست که دانش آموزان با حضور در مدارس و پایگاه های تابستانی به کسب مهارت مورد علاقه خود بپردازند.
اسماعیلی با تاکید بر اینکه دانش آموزان، با تجربه موقعیت های جدید می توانند در جامعه موثر باشند تصریح کرد:دانش آموزان به عنوان آینده سازان و معماران آبادانی میهن اسلامی،با کسب تجارب جدید و مفید و همچنین باقدم های استوار وذهنی فعال و پویا می توانند قدم در عرصه شروع سال تحصیلی جدید بگذارند.
وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شرایط حاصل از همه‌گیری ویروس منحوس کرونا برنامه ها تغییر کرده است افزود: با توجه به وجود آمدن شرایط ویژه آموزشی و تربیتی علاوه بر برنامه های مفرح تابستانی و در مسیر جبران و تثبیت یادگیری در دوره ابتدایی و تعمیق تثبیت یادگیری در دوره های متوسطه اول و دوم ساعات آموزشی مناسبی برای دانش آموزان و دروس هدف در نظر گرفته شده است که این بخش عمده‌ای از نارسایی های به وجود آمده در طول همه‌گیری ویروس کرونا را جبران نموده و تلاشی مهم برای برطرف کردن مشکلات وارده خواهد بود.
اسماعیلی تصریح کرد:  امید است با عزم جهادی و با گسیل امکانات و فعالیت‌های آموزشی ، تربیتی و فرهنگی ،قرآنی و ورزشی در مدارس و مناطق محروم قدم‌های خوبی برای بهره‌مندی عمومی دانش‌آموزان از امکانات و بسترهای موجود برداشته شود که یقیناً تلاش های بی شمار امروز در وزارت آموزش و پرورش تضمین‌کننده آینده زیبا و مطلوب برای ایران عزیز اسلامی خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد: پس از قریب به ۳۰ ماه بار دیگر در فصل گرم تابستان شاهد برگزاری آیین افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی کشور با شعار هر دانش آموز یک مهارت و مدرسه کانون فرهنگی تربیتی محله در زنجان هستیم.

Share this post