دستگیری عوامل مسمومیت ها در چند استان

دستگیری عوامل مسمومیت ها در چند استان

میهن نیوز- وزیر کشور در زنجان گفت :افرادی در استان های مختلف که باعث مسمومیت دانش آموزان شده بودند دستگیر شده اند که در فرصت مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

وحیدی که امروز برای افتتاح پروژه های مختلف به استان زنجان سفر کرده بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کسانی که عامدانه با طراحی چنین اقداماتی باعث جنایت شده اند، خیانت بزرگی را مرتکب شد ه اند که با آنها به شدت برخورد خواهد شد.

دختران مسموم

 

او افزود: این افراد تلاش می کردند تا با هراس افکنی در بین دانش آموزان دختر باعث اخلال در امنیت کشور شوند که یک امر نابخشودنی است که در این راستا با اقدامات اطلاعاتی در برخی از استانهای کشور این افراد شناسایی و دستگیر شدند و پس از تکمیل برخی از اطلاعات در مراحل بعدی به اطلاع مردم خواهد رسید.

 وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت مرز ها از جمله مرز افغانستان با ایران امن است اظهار کرد: وضعیت مرز ها در زمان حاضر امن است و کسانی که به دلیل عدم توجه مسئولان خود تشنجاتی را در مرزها ایجاد کرده اند تذکراتی را نیز دریافت نمودند و به مسئولان اصلی آنها نیز تذکر داده شده است که چنین اقداماتی انجام نشود اگرچه چندین مورد در مرز ایران و افغانستان تکرار شد که در این خصوص هشدارهای لازم به مسئولان افغانستان داده شد.

Share this post