دستگیری قاتل فراری در ابهر

دستگیری

دستگیری قاتل فراری در ابهر

آوای میهن نیوز – فرمانده انتظامی ابهر از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس آگاهی ابهر در یکی از شهرستان‌های هم‌جوار خبر داد.

سرهنگ محمد مهدی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی در حدود ۲۰ ساله به دلیل اصابت گلوله تفنگ زخمی و به بیمارستان الغدیر ابهر منتقل شده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ابهر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اکیپی از عوامل پلیس آگاهی برای بررسی صحت و سقم موضوع در محل حاضر شدند، ادامه داد: در بررسی موضوع مشخص می‌شود مصدوم به علت اصابت تیر به ناحیه گردن و شدت جراحات وارده فوت کرده است.

این انتظامی ادامه داد: با توجه به شرایط فوق، وقوع قتل محرز و سریعا تیم بررسی و تحقیق با برنامه‌ریزی لازم تشکیل تا نسبت به شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان قتل اقدام شود.

فرمانده انتظامی ابهر ادامه ادامه داد: نهایتا در کمتر از ۲۴ ساعت و با استفاده از اقدامات فنی و همچنین بررسی دقیق صحنه و دوربین‌های منتهی به محل جرم و به‌کارگیری منابع خبری قاتل به هویت معلوم ۳۷ ساله اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی اقدامات لازم برای دستگیری وی به عمل آمد و این فرد در این محل دستگیر شده و جهت انجام امور به مراجع قضایی تحویل داده شد.

Share this post