دستگیری كلاهبرداران در رشت

دستگیری

دستگیری كلاهبرداران در رشت

آوای میهن نیوز – رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري ۲ کلاهبردار در شهرستان رشت و معرفي آنها به مرجع قضائي خبر داد.

سرهنگ “عليرضا حدادي” در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به تلاش‌هاي شبانه‌روزي كاركنان انتظامي براي ارتقاء امنيت و پيشگيري از وقوع جرايم اظهار داشت: مردم مي‌توانند با هوشياري و توجه به هشدارها و توصيه‌هاي پليس و دقت در انجام معاملات از سودجويي كلاهبرداران جلوگيري كنند.

وي در ادامه به ارجاع نيابت قضائي از دادسرا به پليس آگاهي استان مبني بر جلب و دستگيري ۲ كلاهبردار اشاره كرد و گفت: پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفت و تحقيقات در اين زمينه آغاز شد.

رئيس پليس آگاهي استان گيلان از دستگيري متهمان پس از اقدامات فني و تعقيب و مراقبت‌هاي صورت گرفته در مخفيگاهشان در شهرستان رشت خبر داد و تصريح كرد: كلاهبرداران ۴۰ و ۴۲ ساله براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند و روانه زندان شدند.

اين مقام انتظامي در پايان با بيان اينكه افراد سودجو و كلاهبردار از هر شيوه‌اي براي رسيدن به مقاصد شوم خود و فريب افراد استفاده مي‌كنند بيان داشت: در اين زمينه مردم بايد دقت و هوشياري خود را در مواجهه با اين افراد بكار ببرند و در صورت مشاهده موارد مشكوك، مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share this post