دستگیری ۶ سارق مامور نما در زنجان

دسگیری سارقان مامور نم

دستگیری ۶ سارق مامور نما در زنجان

میهن نیوز:   فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری ۶ نفر سارق مامور نما در زنجان خبر داد .

سردار محمد طراقیه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از رانندگان خودروهای ترانزیتی کشورهای همجوار،با شیوه جعل عنوان مامور اینترپل، بررسی موضوع در دستور کار  ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان ابهر قرار گرفت.

وی بااشاره به اینکه کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه سارقان  گروه ۶ نفره شدند افزود:این سارقان  پس از شناسایی سوژه های خود با معرفی خود به عنوان مامور اینترپل و ارائه اسناد تقلبی با اعلام اینکه وجه نقد همراه رانندگان دلار و ارز تقلبی می باشد ،وجوهات و اوراق بهادار همراه آنان را به بهانه بررسی ،اخذ و مبادرت به فرار از محل می کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه بلافاصله اقدامات کارآگاهان برای شناسایی سارقان آغاز شد افزود:  پس از چندین شبانه روز تلاش بی وقفه و شناسایی سارقان در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از استان های همجوار دستگیر شدند.

سردار طراقیه با اشاره به اعتراف متهمان به ۳ فقره سرقت با این شیوه در استان های مختلف تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته همه مالباختگان پرونده شناسایی و ضمن کشف ۲ دستگاه خودرو ، مقدار قابل توجهی دلار،یورو ، دینار و درهم ،یک قطعه کارت شناسایی جعلی اینترپل،یک بطری اسپری دفاع شخصی،یک دستگاه فلاشر از متهمان کشف و دو دستگاه خودرو متعلق به آنان توقیف و پس از انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه تحقیقات در خصوص شناسایی سایر مالباختگان احتمالی در این پرونده کماکان ادامه دارد خاطرنشان کرد : به شهروندان توصیه می‌شود  در صورت برخورد با افرادی که بدون پوشش مصوب لباس پلیس خود را ضابط قضائی معرفی و قصد بررسی مدارک و وجه نقد و غیره را دارند، حتماً از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست کنند.

Share this post