دولت تدبیر و امید به تاثیرگذاری جوانان در همه عرصه ها اعتقادی راسخ دارد

دولت تدبیر و امید به تاثیرگذاری جوانان در همه عرصه ها اعتقادی راسخ دارد

 

استاندار گیلان:

دولت تدبیر و امید به تاثیرگذاری جوانان در همه عرصه ها اعتقادی راسخ دارد

استاندار گیلان گفت: دولت تدبیر و امید به حضور، مشارکت و تاثیرگذاری جوانان در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، عمران و آبادانی کشور اعتقادی راسخ دارد.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع در مراسم افتتاح سالن چند منظوره طبقاتی تختی شهرستان لاهیجان با حضور وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دهه مبارک فجر یادآور آغاز عزت ملت بزرگ ایران است، افزود: تحلیلگرانی که تحولات سیاسی دنیای معاصر را بررسی می‌کنند؛ انقلاب اسلامی ایران را به سبب حضور اقشار مختلف مردم در پیدایش آن، از جمله انقلاب های کامل دنیا در قرن بیستم می دانند.

وی حضور موثر جوانان در خلق انقلاب اسلامی را یکی دیگر از شاخصه‌های بارز کشور ما عنوان و خاطرنشان کرد: جوانان همانگونه که در پاسداشت آرمان های انقلاب و تحقق دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی رکن اساسی و محوری بودند ؛ به یقین در توسعه، شکوفایی و بالندگی ایران عزیز هم نقش آفرین هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید به حضور، مشارکت و تاثیرگذاری جوانان در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، عمران و آبادانی کشور اعتقادی راسخ دارد.

وی افزود: تلاش خدمتگزاران بر این مبناست تا مطالبات قانونی و به حق جوانان در بخش های گوناگون را به قدر توان، فراهم کنند.

وی ابراز امیدواری کرد در مدت باقیمانده از دولت دوازدهم سایر پروژه های نیمه تمام در حوزه ورزش و جوانان را به اتمام برسانیم که با همت و تلاش مضاعف قابل دسترس است.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: با اهتمام دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی در دهه فجر امسال ۹۵۵ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتباری حدود دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شده که تقدیم مردم شریف می شود.

وی اضافه کرد: طرح ارزشمند سالن ورزشی چند منظوره لاهیجان نیز با مساعدت وزیر ورزش و جوانان و پیگیری های اثربخش استانی و شهرستانی محقق شده است.

سالن چندمنظوره طبقاتی تختی شهرستان لاهیجان با هزینه 105 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

پیش از این مراسم نیز وزیر ورزش و جوانان و استاندار گیلان، از استادیوم فوتبال پنج هزار نفری در حال تکمیل رستم آباد شهرستان رودبار بازدید کردند.

افتتاح زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی فلکده، سالن ورزشی شهدای مدافع حرم و پیست دوچرخه سواری در مجموعه ورزشی سردارجنگل رشت و حضور در اختتامیه مسابقات بین‌المللی وزنه برداری جام جهان پهلوان نامجو از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به استان گیلان است.

Share this post