ذبح بیش از ۶۰۰ راس قربانی در قالب پویش نذر قربانی در استان زنجان

صالحی مدیر کل کمیته امداد

ذبح بیش از ۶۰۰ راس قربانی در قالب پویش نذر قربانی در استان زنجان

آوای میهن نیوز_ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بیش از ۶۰۰ راس قربانی در قالب پویش نذر قربانی در استان زنجان ذبح شد.

روح ا… صالحی اظهار کرد:با همراهی  خیران، مراکز نیکوکاری ومردم مومن و نوع دوست استان زنجان، درروز عید سعید قربان بیش از۶۰۰ راس گوسفند وگوساله بارعایت کامل پروتکل های بهداشتی در کشتارگاههای صنعتی، قربانگاههای ابراهیمی و مساجد با رعایت موازین شرعی وبهداشتی در سطح استان ذبح وپس از بسته بندی در بین نیازمندان ومددجویان تحت حمایت توزیع می شود.

 وی افزود: به منظور فراهم شدن زمینه مشارکت خیران در حوزه خدمت رسانی به خانواده های عزیز تحت حمایت طرح های مختلفی متناسب با ایام و مناسبت های ملی و مذهبی از طریق این نهاد اجرا می شود،که اجرای نذر قربانی یکی از طرح های کمیته امداد در این زمینه می باشد.
این مسوول ادامه داد: با همراهی خوب خیران، مراکز نیکوکاری ومردم مومن و نوع دوست ، درروز عید سعید قربان۶۰۰ راس گوسفند وگوساله بارعایت کامل پروتکل های بهداشتی در کشتارگاههای صنعتی، قربانگاههای ابراهیمی و مساجد با رعایت موازین شرعی وبهداشتی در سطح استان زنجان ذبح وپس از بسته بندی در بین نیازمندان ومددجویان تحت حمایت توزیع می شود.
صالحی با اشاره به اینکه آیین ذبح قربانی همه ساله در روز عید سعید قربان با مشارکت خیران، مراکز نیکوکاری وهم افزایی آن با کمیته امداد استان انجام می شود، افزود: امسال در این سنت حسنه ابراهیمی تعداد ۳۲ راس گوسفند با عنوان نذر قربانی برای سلامتی وفرج آقا امام زمان (عج ) نیز ذبح و بین نیازمندان توزیع می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه به منظور ساماندهی، جمع آوری وتوزیع نذورات عید سعید قربان ۲۳۸پایگاه برای جمع آوری نذورات هم استانی های خیر در استان زنجان برپا شده است، ادامه داد: این پایگاهها در دفاتر ۱۴ گانه کمیته امداد، ۱۴۰ مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان و قربانگاههای ابراهیمی ،آماده جذب کمک های مردمی به صورت دام زنده ، گوشت قربانی وکمک های نقدی می باشد.
صالحی ضمن قدردانی از نیات خیرخواهانه نیکوکاران داخل وخارج استان در حمایت فرزندان ایتام ومحسنین تحت حمایت و سایرنیازمندان به مهیا بودن بستر های الکترونیکی برای مشارکت مردم در نذر قربانی خبر دادوافزود: تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ کد دستوری #*۸۸۷۷*۰۲۴و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ برای مشارکت مردم نوع دوست استان برای همراهی در طرح نذر قربانی پیش بینی شده است. انتهای پیام

Share this post