راه و شهرسازی زنجان جهاد گونه در راه تولید مسکن قدم بر می دارد

راه و شهرسازی زنجان جهاد گونه در راه تولید مسکن قدم بر می دارد

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در ساخت راه‌ها و تولید مسکن جهاد گونه قدم بر می دارد.

به گزارش آوای میهن نیوز، مسعود بیات منش در آئین تجلیل از خانواده شهید داود احمدی و ایثار گران اداره کل راه و شهرسازی زنجان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، بر لزوم تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: باید یاد و خاطره شهیدان گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه در جهت حراست و حفاظت از کشور و تمامیت ارضی ایران اسلامی خون‌های زیادی ریخته شده است، اظهار کرد: باید قدر این امنیت و اقتدار کشورمان را بدانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان سه هزار و ۵۳۵ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است، افزود: کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در راستای پاسداشت مقام شامخ شهدای استان زنجان طی سالجاری برگزار می‌شود و در این راستا اداره کل راه و شهرسازی برنامه‌های مختلفی را برای پاسداشت یاد شهیدان با محوریت کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار خواهد کرد.

مهندس بیات منش با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس در امتداد انقلاب اسلامی بود، افزود: انقلاب اسلامی نوپا جوان بود و بزرگترین تحولی بود که در خاورمیانه اتفاق افتاد.

امروز دشمن جنگ نرم را در پیش گرفته است

وی با بیان اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی، دنیا به صدام کمک می کرد و انواع تجهیزات را در اختیار این کشور قرار می داد گفت: صدام ادعا داشت که در بازه کمی تهران را فتح می کند ولی در مقابل این دشمنی‌ها، جوانان انقلابی، مدیریت و هدایت‌های امام راحل و حضور پرشور مردم و جان فشانی سپاه و ارتش و بسیج مردمی  باعث شد تا کشورمان به دست نااهلان نیفتد.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان ادامه داد: بسیج مردمی در پایگاه‌های بسیج در سطح استان و کشور شکل گرفت و مردم در محلات بسیج شدند تا در جبهه‌ها از خاک کشور دفاع کنند که حرکت بسیار بزرگی بود و این اقدام باعث شد تا تمام دنیا قبول کنند تجاوز عراق بر کشورمان ، غلط است لذا جنگ با پیروزی ایران مقتدر به اتمام رسید ولی دشمنی استعمار و استبداد با کشورمان هنوز تمام نشده و همچنان ادامه داد.

بیات منش با بیان اینکه امروز دشمن جنگ نرم را در پیش گرفته است، افزود: جنگ سخت با فعالیت گروهک‌ها و منافقین انجام شد و در این راستا باید روحیه جهادی و جنگ در جامعه تداوم داشته باشد چرا که امروز جنگ نرم دشمن نفوذی و پیچیده‌تر از جنگ سخت است.

وی ابراز داشت: به برکت خون شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی این انقلاب شکل گرفته و تداوم داشته است و امیدواریم با کمک خداوند متعال این انقلاب همچنان تداوم داشته باشد.

یک سوم کارکنان اداره کل راه و شهرسازی زنجان از خانواده ایثار گران هستند

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان سپس به کنگره شهدای ۳۵۳۵ شهید استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: تکلیف این است که باید یاد و خاطره شهیدان حفظ شود و امروز هم یاد و خاطره شهید داود احمدی که از افتخارات استان هستند باید گرامی داشته شود .

بیات منش با اشاره به نامگذاری سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به نام (شهید داود احمدی)، گفت: در راستای پاسداشت مقام شهید داود احمدی سالن جلسات این اداره کل به نام شهید داود احمدی مزین می‌شود که این اقدام نشان می دهد یاد و خاطره شهیدان همیشه در دل‌ها زنده است.

وی با بیان اینکه یک سوم از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان از خانواده ایثار گران هستند، گفت: اداره کل راه و شهرسازی مسئولیت‌های بسیار بزرگی بر عهده دارد و در این میان که مرزها توسط نیروهای مسلح حراست و حفاظت می‌شود کشورمان هم به توسعه و سازندگی و رشد اقتصادی نیاز دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: ساخت راه‌ها، تولید مسکن و تامین زیر ساخت‌های حمل و نقل و ناوگان از مسئولیت‌های بسیار خطیر راه و شهرسازی است.

بیات منش با بیان اینکه جهاد بزرگ اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان سازندگی، توسعه و رشد اقتصادی است، بیان داشت: زیر بناهای توسعه و رشد اقتصادی در این اداره شکل گرفته است و در این میان کشور به توسعه و سازندگی نیاز دارد و باید آباد شود.

وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی در ساخت راه‌ها و تولید مسکن فعالیت‌های خوبی را انجام می‌دهد، یاد آور شد: طرح اقدام ملی مسکن بزرگترین اقدام مهم اداره کل راه و شهرسازی است و تاکنون هم اجرای این پروژه بسیار بزرگ به خوبی جلو رفته است و جهاد گونه قدم بر می‌دارد.

 

Share this post