رزمایش پایش مصرف برق مشترکان پرمصرف استان زنجان برگزار می‌شود

پیام جوادی

رزمایش پایش مصرف برق مشترکان پرمصرف استان زنجان برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از برگزاری “رزمایش بزرگ پایش مصرف مشترکان پرمصرف برق استان زنجان” خبر داد.

به گزارش آوای میهن نیوز، پیام جوادی با اعلام این‌که رزمایش بزرگ پایش مصرف مشترکان پرمصرف برق استان زنجان با حضور اکیپ‌های پایش این شرکت از هفته دوم مردادماه برگزار خواهد شد گفت: هدف از برگزاری این رزمایش، تامین پایداری شبکه برق استان زنجان است و دفتر مدیریت مصرف و پایگاه مقاومت بسیج شهید تجلی، نحوه مدیریت مصرف برق مشترکان پرمصرف برق استان زنجان را با حضور در محل رصدو در صورت مصارف نامتعارف اخطاریه صادر خواهند کرد.

جوادی افزود: ارائه راه‌کارهای کاهش مصرف برق و نحوه درست مصرف کردن برق در خانه‌ها و مغازه ها و فروشگاه ها از مواردی است که در این رزمایش در دستورکار این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با تقدیر از مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت می‌کنند گفت: خوشبختانه بیش از ۷۰درصد از مشترکان برق در استان زنجان زیر الگوی اعلام شده از سوی توانیر مصرف می‌کنند و تعداد بسیار اندکی از مشترکان بالاتر از الگو مصرف دارند که نحوه مصرف این مشترکان نیز در این رزمایش مورد پایش قرار خواهد گرفت.

گفتنی است در این رزمایش۲۰ اکیپ پایش مدیریت مصرف از امورهای دهگانه توزیع برق استان زنجان نحوه مدیریت مصرف برق مشترکان پرمصرف استان زنجان را رصد و راهکارهای صرفه‌جویی را ارائه خواهند کرد.

Share this post