رزمندگان سند پرافتخار ایثار، شجاعت و حماسه هستند

رزمندگان سند پرافتخار ایثار، شجاعت و حماسه هستند

آوای میهن نیوز_ مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس سندهای پر افتخار و یادگاران ایثار، شجاعت، سمبل مقاومت و حماسه هستند، گفت: بزرگی و عظمت ایثارگران، آزادگان، جانبازان و خانواده‌های معظم شهیدان را قدر می‌ نهیم و اعتقاد داریم حضور آنان در بهزیستی راهگشا و تاثیر گذار است.

سلمان حسینی در مراسم تجلیل از ۶۵ ایثارگر، رزمنده و آزاده شاغل و بازنشسته در بهزیستی با حضور سردار طهماسبی
عنوان کرد: کارکنان بهزیستی جزو جانبازان و خانواده ایثارگران هستند و در کنار سایر کارکنان و بصورت فعال در عرصه خدمت بی منت به افراد دارای معلولیت ، مددجویان و جامعه هدف حداکثر توان خود را مصروف می دارند.

وی یادآور شد: امروز همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم عزت، سربلندی و بیش از همه آرامش، امنیت و اقتدار کشورمان را مدیون رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران و جانفشانی های شهدا هستیم واین مهم قدر و منزلت ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی را بیش از پیش نمایان می کند.

حسینی یادآور شد: ما به حضور جانبازان و ایثارگران و فرزندان معظم شهدا و ایثارگر همکار در این اداره کل افتخار می کنیم و استقامت در مسیر ایثارگری و جانبازی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

گفتنی است در مراسم پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت، از پیشکسوتان ایثارگر، رزمنده، آزاده و جانبازان بازنشسته و شاغل در بهزیستی با اهدای لوح، تقدیر شد.

Share this post