رونمایی  از پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان

14

رونمایی  از پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان

 
آوای میهن نیوز-  با همت بسیج رسانه استان زنجان  مانند سال های گذشته  اینبار هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های  خبر، تیتر، مصاحبه، یادداشت، گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی،سرمقاله، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ گزارش ویدیوئی، مستند ویدیوئی، پادکست، رادیو  و موضوعات بومی محلی برگزار خواهد شد.

مراسم رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر عصرامروز(سه شنبه) با  حضور سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، سرهنگ سرداری مسوول بسیج رسانه استان  و جمعی از فعالان رسانه‌ای استان  در سالن جلسات سپاه برگزار شد.

در این مراسم جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه تاکید کرد:  رسانه ها صدای رسای بسیج ،سپاه و در کل، جامعه هستند  وبسیاری از توطئه ها و شبیخون های فرهنگی دشمن با هوشیاری رسانه ها خنثی می شود.

سردار ابوالفضل طهماسبی با تقدیر از اهالی رسانه گفت:  اقداماتی که در کشور انجام می شود با حضور رسانه ها به گوش همه مردم می رسد  و این موضوع نشان از پویایی رسانه های کشور دارد .

سردار طهماسبیوی با بیان اینکه رهبری هم در حوزه رسانه و در حوزه امید بخشی و بصیرت‌دهی به جامعه تاکید دارند اضافه کرد: فقط یک رسانه می تواند صدای ملت ایران را به آن سوی مرزها مخابره کند تا دشمنان در  پروژه تفرقه افکنی و مایوس کردن جامعه با شکست مواجه شوند، هرچند رسانه‌های معاند دشمنانی هستند که از بیرون خط می‌دهند و هدفشان جز بر هم زدن فضا نیست‌.

سردار طهماسبی ادامه داد:  در زمان حاضر که مشکلات اقتصادی کشور  که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، بواسطه تحریم‌های ظالمانه است اما رسانه‌ها در تبین دستاوردهای انقلاب نقش بسزایی دارند و در این حوزه وظیفه سنگینی بر دوش آنها قرار دارد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر فعالیت مستمر رسانه‌ها در حوزه تبیین گفت: رسانه‌ها برای بصیرت‌دهی به جامعه در حوزه‌‌های مختلف می توانند تاثیر گذار باشند.

 وی سپس با تقدیر از بسیج رسانه استان به هشتمین جشنواره ابوذر که در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد اشاره کرد و گفت: جشنواره ابوذر از جمله جشنواره‌هایی است که می‌تواند به نوعی در راستای جهاد تبیین وبصیرت‌دهی موثر واقع شود.

سردار طهماسبی گفت: نباید در این جشنواره از موضوعات بومی هم غافل شد لذا موضوعات بومی به نوعی می‌تواند به غیر از جنبه مطالبه‌گری، مسؤولان و متولیان امر را به مسایلی که از دیدگاه مختلف رسانه‌ها به مردم مطرح می‌شود، سوق دهد.

سرهنگ سرداری

گفتنی است سرهنگ سرداری مسوول بسیج رسانه استان زنجان نیز در ابتدای این مراسم گزارشی از برگزاری هفتمین جشنواره ابوذر که در سال گذشته برگزار شد و در خصوص هشتمین جشنواره ابوذر توضیحاتی ارائه کرد وگفت: محورهای هشتمین دوره از این جشنواره نیز «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «بیانیه گام دوم انقلاب»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزند آوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی» خواهد بود.

همچنین در  این مراسم هر کدام از فعالان رسانه استان به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند که از جمله این پیشنهادات بحث مشخص شدن اسامی داوران، بحث ظرفیت‌های پنهان استان، پرداختن به موضوعات بومی و… بود که مطرح شد.

Share this post