زنجان بیشترین پیشرفت فیزیکی آماده سازی پروژه های نهضت ملی مسکن در کشور داراست

زنجان بیشترین پیشرفت فیزیکی آماده سازی پروژه های نهضت ملی مسکن در کشور داراست

آوای میهن نیوز- براساس گزارش سازمان ملی زمین و مسکن بیشترین پیشرفت فیزیکی آماده سازی پروژه های نهضت ملی مسکن در کشور با ۶۵ درصد مربوط به استان زنجان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: استان زنجان درخصوص آماده سازی پروژه های نهضت ملی مسکن با ۶۵ درصد بیشترین پیشرفت فیزیکی در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

اصغراسماعیلی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن،بیشترین پیشرفت فیزیکی آماده سازی پرژه های نهضت ملی مسکن در سطح کشور با حدود ۶۵ درصد متعلق به استان زنجان است.

وی ابراز داشت: خوشبختانه کسب این جایگاه مرهون برنامه ریزی مناسب همکاران اینجانب در اداره و تلاش های مجدانه سازندگان،مهندسین و پیمانکاران پروژه های نهضت ملی مسکن در استان بوده است و امیدوارم بتوانیم واحدهای مسکونی که بر روی این زمین ها ساخته می شود با بهترین کیفیت و دوام  به متقاضیان تحویل بدهیم و ما برای تحقق این مهم تلاش لازم را داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه ساخت حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب پروژه های نضهت ملی مسکن در استان آغاز شده است، گفت: از این تعداد بیش از ۶۰۰۰ واحد مسکونی در شرق زنجان و ۸ هزار و ۵۰۰ واحد نیز در غرب و شمال زنجان در دست ساخت است و مابقی هم در سایر شهرستانهای استان در دست ساخت می باشد.

اسماعیلی بیان داشت: بر اساس مدیریت و برنامه ریزی مدبرانه ای که توسط اداره کل راه و شهرسازی استان صورت گرفته پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان  که پیشرفت قابل توجهی دارند طی سالجاری به  صورت پلکانی به متقاضیان تحویل داده می شود.

وی بر لزوم تداوم و تقویت همکاری دستگاههای خدمت رسان در تامین زیر ساخت های پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان تاکید کرد و گفت: تحقق به موقع زیر ساختها در پروژه های نهضت ملی مسکن باعث روند سریع اجرای پروژه ها می شود.

طرح ملی مسکن

۱

Share this post