زیر ساختها در پروژه های نهضت ملی مسکن توسط اداره کل راه و شهرسازی زنجان تامین شده است

مسکن ملی

زیر ساختها در پروژه های نهضت ملی مسکن توسط اداره کل راه و شهرسازی زنجان تامین شده است

آوای میهن نیوز_مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: در تحویل واحدهای مسکونی تامین زیر ساختها بسیار مهم است و در پروژه‌ها ی نهضت ملی مسکن تامین زیر ساختها در داخل سایت توسط اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان انجام شده است.

اصغر اسماعیلی شامگاه چهارشنبه در اولین جلسه شورای مسکن در سالجاری که با حضور مشاور وزیر نیرو در امور مساکن ملی در محل استانداری زنجان برگزار شد، گفت: خوشبختانه طی روز چهارشنبه مشاور وزیر نیرو در امور مساکن ملی بازدیدی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شرق و غرب شهر زنجان داشتند.
وی به وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: در برنامه چهار ساله بیش از ۶۸ هزار واحد مسکونی در استان ساخته خواهد شد که از این تعداد ۲۰ هزار واحد مسکونی سهم بخش روستایی، ۲۷ هزار واحد مسکونی شهری (حمایتی) و ۲۱ هزار واحد هم به صورت بافت فرسوده و خود مالکی می‌باشد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه ساخت حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان شروع شده است، گفت: از این تعداد بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد در شرق و غرب شهر زنجان در حال احداث است.
بخشی از واحدها ی مسکونی در شرق شهر زنجان به تعداد ۶۴ واحد در مرحله تحویل به متقاضیان است
اسماعیلی میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن را بیش از ۴۰ تا ۴۳ درصد اعلام کرد و بیان داشت: بخشی از واحدها ی مسکونی در شرق شهر زنجان به تعداد ۶۴ واحد در مرحله تحویل به متقاضیان است و براساس فازبندی واحدها در بازه‌های زمانی مشخص شده تحویل داده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در تحویل واحدهای مسکونی تامین زیر ساختها بسیار مهم است، افزود: در پروژه‌ها ی نهضت ملی مسکن تامین زیر ساختها در داخل سایت  توسط اداره کل  راه و شهرسازی استان زنجان انجام شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، از همکاری شرکتهای خدمات رسان در خصوص تامین زیر ساختهای پروژه‌های نهضت ملی مسکن قدردانی کرد.
اسماعیلی بر لزوم تداوم و تقویت همکاری شرکتهای خدمات رسان در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان تاکید کرد و گفت: تامین به موقع زیر ساختها باعث تسریع در تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان می‌شود.

Share this post