سال ۱۴۰۰ باید سال فوران خدمات رسانی خوب و مطلوب مدیریت شهری به شهروندان باشد

صالحی

سال ۱۴۰۰ باید سال فوران خدمات رسانی خوب و مطلوب مدیریت شهری به شهروندان باشد

 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان:

سال ۱۴۰۰ باید سال فوران خدمات رسانی خوب و مطلوب مدیریت شهری به شهروندان باشد

صالحی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها در جلسه معارفه شهردار جدید الوند تاکید کرد: سال ۱۴۰۰ باید سال فوران خدمات رسانی خوب و مطلوب مدیریت شهری به شهروندان باشد.

به گزارش آوای میهن نیوز به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری ،مصطفی صالحی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها  در جلسه معارفه شهردار جدید الوند به فزونی مسائل، معضلات و مشکلات شهر و شهرداری ها اشاره کرد و افزود: مشکلات و مسائل مدیریت شهری بسیار پیچیده بوده و با ساده اندیشی نمی توانیم ان ها را حل نماییم و با توجه به شرایط موجود باید از راه حل های کوتاه مدت و زیان آور گذر کرد و با تدبیر مناسب و با استفاده از ظرفیت های محلی و منطقه ای راه حل منطقی  و منطبق با شرایط محلی اجرا نمود.

وی در ادامه به کهنه و قدیمی بودن قانون شهرداریها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه لایحه قانون جامع مدیریت شهری در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است امیدواریم تصویب این قانون بتواند بسیاری از مشکلات موجود را در مدیریت شهری حل و مرتفع نماید.

وی در ادامه افزود: راهبرد ها باید مناسب و منطبق بر واقعیت های جامعه شهری امروز  و بدور از قضاوت های فردی باشد.

صالحی تصریح کرد: برای تحقق این راهبرد ها و یا بخشی از ان نیاز به مشارکت فعالانه و همه جانبه شهروندان  در همه امور می باشد.

وی در ادامه افزود: شهرداری ها باید از برنامه ریزی کوتاه مدت و زیان اورد جلوگیری نمایند و با برنامه راهبردی و بومی خود که بر اساس ظرفیت و پتانسیل منطقه می باشد، حرکت نموده و کلیه خدمات و اقدامات خود را با برنامه ریزی دقیق و کاربردی پیش ببرند.

وی در ادامه ضمن اشاره به اختلال در ارتباط بین برخی از شورا های اسلامی شهرهاو شهروندان خاطر نشان کرد: تکریم ارباب رجوع و رضایت شهروندان از ارکان اصلی مدیریت شهری می یاشد که این ارتباط بین شوراها  و مردم باید اصلاح و تقویت گردد.

وی در این باره افزود: هرچقدر به سرمایه انسانی یعنی مردم توجه بیشتری شود شاهد وحدت و انسجام بیشتری در شهر ها خواهیم بود.

در پایان انوشیروان محمودی به عنوان شهردار جدید الوند با حضور مسولین شهر، بخشدار  و مقامات شهرستانی معارفه گردید.

 

صالحی

Share this post