سند غدیر الگوی موفقی برای محرومیت زدایی در روستاهاست

سردار طهماسبی

سند غدیر الگوی موفقی برای محرومیت زدایی در روستاهاست

آوای میهن نیوز-جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: اجرای سند محرومیت زدایی غدیر می‌تواند الگوی موفقی برای محرومیت زدایی در روستاها و جهشی برای حل مشکلات در استان باشد.

جلسه هم افزایی و هماهنگی سند غدیر(چشم انداز وسند انتظار)با حضور سردار ابوالفضل طهماسبی؛جانشین سپاه  انصارالمهدی(عج)استان زنجان وجمعی از جهادگران در سالن جلسات ولایت این نهاد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سردار ابوالفضل طهماسبی با بیان اینکه در نهاد بسیج وبرای بسیجیان وجهادگران تعطیلی معنا ندارد،اظهار کرد: فعالیت و عملکرد بسیجیان در عرصه‌های مختلف متفاوت بوده و بسیج در تمامی عرصه های مورد نیاز حضوری فعال و چشمگیر دارد.

وی با بیان اینکه حفظ روحیه بسیجی در تمامی عرصه‌ها کارگشا و مثمر ثمر است،تصریح کرد: افزایش هم افزایی،وحدت،همدلی و هماهنگی از نقاط قوت بسیج سازندگی بخصوص در استان زنجان است.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اجرای طرح سند غدیر قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد:این طرح به منظور جهش در وضعیت کنونی روستاهای استان در بخش‌های فرهنگی، عمرانی، آموزی، اقتصادی و فرهنگی برگزار می شود..

سردار طهماسبی با اشاره به اینکه اجرای این سند می‌تواند الگوی موفقی برای محرومیت زدایی در روستاها و جهشی برای حل مشکلات  در استان باشد،گفت: با توجه به اجرای طرح غدیر در حوزه‌های نرم و در حوزه‌های سخت باید در نظر داشت که این طرح با هدف پیشرفت و آبادانی روستاها برگزار می‌شود.

وی با تاکید براینکه اولین مرحله برای سازندگی ومحرومیت زدایی،شناسایی نقاط هدف روستایی استان زنجان است افزود: برای اجرای این سند ضمن به کارگیری از ظرفیت و کمک دستگاه های متولی از ظرفیت بسیج و گروه‌های جهادی نیز برای آبادانی روستاها استفاده می‌شود. ‎

این مسئول در پایان یادآور شد:در قالب این سند اقداماتی همچون بهبود وضعیت زیر ساختی و شرایط تعلیم و تربیت، توسعه زیر ساخت ها و امکانات سلامت و اشتغال و رفع محرومیت و توسعه و پیشرفت روستاها مد نظر و برنامه ریزی شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از جهادگران فعال قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه زنجان تقدیر شد.

Share this post