سیاست مدیریتی استان قزوین روی کار آمدن جوانان است

سیاست مدیریتی استان قزوین روی کار آمدن جوانان است

استاندار قزوین گفت: سیاست مدیریتی استان بر این مبتنی است که یک تیم کاری مخلص، توانمند و پرتلاش که عمدتا جوانان اتقلابی و متعهد و فرزندان همین استان هستند در مناصب مختلف بر سر کار بیایند.

محمد مهدی اعلایی در همایش بزرگداشت مادران و همسران شهدا اظهار داشت: شهدای گرانقدر این مرز و بوم سرمایه بزرگی هستنند که باید همواره ذهن ما به آنها معطوف باشد.

وی افزود: علی رغم تمامی تلاش ها و کارشکنی های دشمنان، یاد و خاطره شهدا در ذهن مردم باقی مانده است و شهادت طلبی روحیه بزرگ و گران‌سنگی است که در بین ملت ایران وجود دارد و امیدواریم همین روحیه منجر به ظهور حضرت حجت (عج) شود.

این مسوول اظهار داشت: آرمان و آرزوی این دولت رسیدن به آرمان های شهدا است و دولت تلاش می‌کند مبتنی بر اعتقادات و باورهای دینی و با تمسک به اخلاق این مسیر را پی گیری و منجر به اثرگذاری شود.

اعلایی اضافه کرد: در تمامی طول انقلاب اسلامی تنگناهای مختلفی در کشور وجود داشته ولی نباید این تنگناها ما را از مسیر خسته کند و با تمام توان مانند گذشته در مسیر خدمت گذاری به مردم تلاش خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: به برکت شهدای گرانقدر بسیاری از فرزندان رشید و توانمند شهدا در این دولت مسئولیت گرفته اند که این مهم افتخار جمهوری اسلامی است و پرچم شهدا امروز در دست فرزندان شهدا می باشد و امیدواریم این مهم منجر به نتایج مطلوب در جامعه شود.

اعلایی همچنین گفت: در استان قزوین بنا این است که یک تیم کاری مخلص و پرتلاش که عمدتا فرزندان همین استان هستند در مناصب مختلف بر سر کار بیایند تا بدین وسیله فضای خدمتی مناسبی در استان به وجود بیاید.

استاندار قزوین اضافه کرد: اولویت برنامه های استان موضوعات اقتصادی است و امیدواریم شاخص های اقتصادی استان قزوین را در زمینه های مختلف ارتقا یابد.

 

Share this post