شهادت سردار سلیمانی پایه های انقلاب را مستحکم تر کرد

خادمی فرمانده یگان حفاظت اطلاعات سپاه

شهادت سردار سلیمانی پایه های انقلاب را مستحکم تر کرد

آوای میهن نیوز – فرمانده یگان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی و یوم الهی که با خود ایجاد کرد، ذلالت آمریکا را بیشتر نمایان کرد.

سردار مجید خادمی در آیین گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد،یاد و خاطره این شهید را گرامیداشت و اظهار کرد: امروز باید بپرسیم چرا دشمن هر از گاهی اقدام به حرکاتی علیه نظام مقدس ما می کند تا به آن آسیب برساند؟ و همچنین باید از خود بپرسیم چه شرایطی حادث شد که دشمنان سردار سلیمانی را شهید کردند؟

سردار خادمی ادامه داد: به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی برای دشمنان کار دشواری نبود چرا که مسیر و رفت و آمدهای ایشان مشخص بود، اما اینکه چگونه دشمن تصمیم به این اقدام گرفت باید نکاتی را یادآور شد، از جمله اینکه به شهادت رساندن این سردار بزرگ حاصل ترس دشمن از موفقیت های به دست آمده در جبهه مقاومت و همچنین حماقت آمریکایی ها و نتیجه گزارش های غلطی بود که از سوی رژیم صهیونیستی در اختیار آنها قرار گرفته بود.

آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم دچار اشتباه محاسباتی شد

وی با بیان اینکه آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی دچار اشتباهات محاسباتی شد، افزود: پس از قضایای آشوب های آبان ماه، دشمنان فکر می کردند نظام ما پشتوانه مردمی ندارد و اگر حاج قاسم را بزنند ملت ما صدایش درنمی آید و یک اشتباه دیگر آنها گزارش موساد و تندروهای سیا بود که گفته بودند شهید سلیمانی برای انجام عملیات نظامی علیه آمریکا وارد بغداد می شود در صورتی که چنین ادعایی صحت نداشت.

سردار خادمی با اشاره به اینکه آمریکایی ها ساعتی پس از به شهادت رساندن سردار سلیمانی نامه ای را از طریق سفارت سوییس به وزارت خارجه ایران ارسال کردند که در آن علت این جنایت خود را قصد شهید سلیمانی برای حمله به نیروهای آمریکا عنوان کرده بودند، افزود: آنها تهدید کرده بودند در صورت اقدام تلافی جویانه ما چنین و چنان خواهیم کرد اما بدون توجه به این صحبت ها پایگاه آنها در عین الاسد مورد هجوم قرار گرفت که در ۷۵ سال اخیر به عنوان یک حمله مستقیم به نیروهای آمریکایی ها بی سابقه بود.

به گفته وی، آمریکایی ها در جریان حمله ما به پایگاه آنها در عین الاسد حتی نتوانستند یک موشک سپاه را خنثی کنند و نوچه های آنها در منطقه نیز به این مساله پی بردند که آمریکایی ها حتی توان حفاظت از پایگاه خود را ندارند چه برسد که در زمان مبادا از آنها دفاع کنند.

همرزم شهید سلیمانی یادآور شد: آسیب پذیری آمریکا در جریان این اتفاق بیشتر آشکار شد و هوادارانش فهمیدند نمی شود روی آمریکایی ها حساب باز کرد و این حادثه همچنین یک دلگرمی برای دوستان انقلاب اسلامی ایجاد کرد و در نهایت توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را افزایش داد و دشمن روی قدرت موشکی ما حساب باز کرد در حالی که پیشتر توان موشکی ما را فوتوشاپی خوانده بودند.

فرمانده یگان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران با بیان اینکه با شهادت حاج قاسم عزت و انسجام میان ملت ما بیشتر شد و یک یوم الله دیگر رقم خورد و موجب بیداری جهان اسلام شد، تصریح کرد: اگر آمریکا می دانست نتیجه به شهادت رساندن سردار سلیمانی این است، هرگز دست به چنین حماقتی نمی زد.

سردار خادمی یادآور شد: اگر داعش یا رژیم صهیونیستی حاج قاسم را شهید می کردند، حق ایشان ادا نمی شد بلکه باید ایشان به دست آمریکایی های شنیع به شهادت می رسید تا این چنین شناخته شود و موجب بیداری جهان اسلام شود که این پاداش خداوند به حاج قاسم بود.

شهادت سردار سلیمانی پایه های انقلاب را مستحکم تر کرد

وی افزود: امروز چه کسی در دنیا است که حاج قاسم را نشناسد، شهادت این سردار امت اسلامی را مانند شیشه ای که بشکند اما تیزتر شود، کرد و ما را در رسیدن به راه و آرمان خود استوارتر ساخت و پایه های انقلاب اسلامی را محکم تر از قبل کرد.

سردار خادمی با اشاره به شرارت های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ما از ابتدای انقلاب تاکنون، اظهار کرد: دشمنان همه کار علیه انقلاب و نظام ما کردند اما به نتیجه نرسیدند و نهال انقلاب ما به درختی تنومند تبدیل شد و ما در مقابله با مستکبران و تروریست های ساخته آنها به موفقیت رسیدیم.

وی به شرایط سخت میهن اسلامی در ابتدای جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: در آن زمان با دشمنان بیرونی و داخلی در حال جنگ بودیم به گونه ای که تنها ۱۷ هزار شهید ترور داریم اما با دست خالی مقابل صدام و حامیان او از گوشه کنار جهان و بلوک غرب و شرق ایستادیم و به پیروزی رسیدیم.

فرمانده یگان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران با بیان اینکه حوزه خاکریز انقلاب اسلامی به مدد نعمت ولی فقیه و رشادت های سرداران رشیدی همچون حاج قاسم سلیمانی به فراتر از مرزهای ایران اسلامی گسترش یافت، افزود: این موضوعی بود که موجب وحشت دشمنان انقلاب شد و آنها به دنبال هر فرصتی بودند تا این روند را متوقف کنند.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی به معنای واقعی کلمه پای بندی به اصول انقلاب، ولایت مدار و تابع و مطیع امر رهبری بود و در کنار اینها ویژگی هایی چون شجاعت و دلاورمردی را داشت و در همه عمر خود یک مجاهد در راه خدا بود که در این مسیر خستگی نمی شناخت.

سردار خادمی یادآور شد: شهید سلیمانی علاوه بر این صفات، مردمی بود و همیشه به فکر مردم بود، او هر جا می رفت امنیت را مردمی می کرد، نه مثل آمریکایی هایی که هرجا حضور داشته و دارند به طور موقت امنیت برقرار کرده و پس از مدتی آن را با خودشان می برند و ملت ها را دچار ویرانی می کردند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک فرمانده با تدبیر و با هوش بود و ذهن دشمن را می خواند و در کنار این روحیات وی با تقوی و با اخلاص بود، اظهار داشت: یان شهید ملاحظات شرعی را به طور جدی مورد توجه قرار می داد، تا جایی که به عنوان مثال یک شب برای عملیات در بوکمال به یکی از منازل وارد شد و پیش از ترک آن خانه برای اهالی و صاحب آن نامه حلالیت نوشت که از منزل آنان استفاده کرده است.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار با روحیات خاص خود توانست امنیت خوبی را در جنوب غرب کشور حاصل کند و بین ۱۰ تا ۲۰ هزار نیرو از برادران اهل سنت را برای این کار ساماندهی کند و همچنین با فعالیت های خود در زمینه عمران، آبادانی و کشاورزی زمینه اشتغال بسیاری از افراد در این مناطق را که به مشاغل کاذب و نامناسب اشتغال داشتند را فراهم کرد.

رمزگشایی آشوب های اخیر و نقش دشمن در ایجاد آن

سردار خادمی در ادامه به اتفاقات اخیر در کشور اشاره و به رمزگشایی در این خصوص و تلاش دشمن برای ایجاد آشوب در کشور پرداخت و گفت: ارسال ماهواره به فضا، ساخت موشک با برد ۲ هزار کیلومتر با خطای هدف گیری کمتر از ۲ تا ۳متر، ساخت واکسن کرونا و بی اثر کردن تحریم ها در این حوزه و دهها مورد دیگر از توانمندی ها و دستاوردهای ایران در کنار ایستادگی با مقابله خواهی ها در برجام، هدف گذاری برای عضویت ایران در پیمان شانگهای و برپایی راهپیمایی ۲۰ میلیونی اربعین با حضور ۵ میلیون شهروند ایرانی در خاک عراق بدون کوچک ترین مشکل امنیتی با وجود سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد دلاری آمریکایی ها در این کشور و ناتوانی شان در برقراری امنیت یک گروهان نظامی خود در عراق همه و همه دست در دست هم داد تا آنها وارد جنگ ترکیبی علیه ما شوند.

وی با بیان اینکه قدرت گرفتن ایران برای آمریکا و حامیانش قابل تحمل نبود و آنها تلاش کردند تا از غفلتی که ما نسبت به جوانان دهه هشتادی ها داشتیم استفاده کنند، افزود: ما در ارتباط با جوانان متولد سال ۷۵ به بعد خوب عمل نکردیم و نتوانستیم آنها را به خوبی در جریان روند انقلاب و توطئه های دشمن قرار دهیم.

سردار خادمی ادامه داد: در این بین ویروس کرونا نیز موجب شد تا استفاده این نسل از فضای مجازی بیشتر شود که بخش کوچکی از آن برای آموزش استفاده شد و بخش بیشتر آن نیز حضور جوانان در فضاهای متعلق به دشمن بود، فضایی که دشمن در آن قدرت شبکه سازی و اطلاع رسانی بیشتری از ما داشت.

فرمانده یگان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: فضای مجازی مانند یک شمشیر دو لبه است که اگر از آن درست و به جا استفاده نکنیم به طور قطع به ما آسیب می زند و دیدیم که دشمن در این فضا ذهن برخی جوانان و نوجوانان ما را از طریق جنگ شناختی آلوده کرد و تلاش کرد تا این قشر نسبت به باورها، اعتقادات و ارزش های جامعه اسلامی دچار تردید و شبهه شود.

وی ادامه داد: دشمن جنگ نظامی را از سرزمین های جغرافیایی وارد اذهان و خانه های ما کرد، در جنگ نظامی خاکریز، خط و مرز وجود دارد اما در جنگ نرم چنین شرایطی حاکم نیست و مقابله بسیار سخت تر است.

سردار خادمی با بیان اینکه نیروهای دفاع کننده و تامین کننده نظم در آشوب ها و اغتشاشات اخیر به ما گله داشتند که چرا دست ما را در تقابل با اشرار بسته اید و به ما سلاح نمی دهید، گفت: یکی از دلایل این اتفاق آن بود که ما به زمان نیاز داشتیم که مردم متوجه شوند تا صف اعتراضات و آشوب ها از هم جداست، اگر از همان ابتدا برای جمع کردن آشوب گران اقدام می کردیم دشمنان با قدرت رسانه ای خود حقایق را وارونه جلوه می داد و می گفت که نظام ما اجازه اعتراض به مردم را نمی دهد.

وی با بیان اینکه در جریان آشوب های اخیر نیز دشمن فکر می کرد که انقلاب اسلامی پشتوانه مردمی ندارد و با تشدید فشارها و تحریم بر اقتصاد کشور به هدف خود می رسد، افزود: دیدیم که با وجود بمباران رسانه ای دشمن برای تشویش اذهان ملت ما، مردم صف شان را از آشوب گران جدا کردند و سره را از ناسره تشخیص دادند

فرمانده یگان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران یادآور شد: حدود ۹۰ درصد افرادی که در آشوب ها حضور داشتند احساسی شده بودند و خیلی هایشان اقرار کردند تحت تبلیغات رسانه های معاندین در فضای مجازی قرار گرفتند و فریب خوردند اما عده کمی هم بودند که از دشمن پول گرفته و آگاهانه به صحنه آمده بودند.

سردار خادمی با اشاره به راه اندازی اردوی راهیان پیشرفت، اظهار داشت: برخی از دانشجویان، اساتید و افرادی که تحت تاثیر بمباران رسانه ای دشمنان در جریانات اخیر قرار داشتند در این اردوها حضور داشتند و دستاوردهای نظام و انقلاب را مشاهده کردند و همچنین در جریان توطئه ها و اهداف دشمن و موانعی که آنان برای پیشرفت ملت ایران ایجاد کردند نیز قرار گرفتند و اظهار داشتند که برداشت شان تغییر کرده و چنین تصوری را نداشتند.

جوانان را باید با جهاد تبیین آشنا کنیم

وی به اهمیت جهاد تبیین و دغدغه های مقام معظم رهبری و منویات ایشان در این رابطه اشاره کرد و گفت: باید جوانان را از طریق جهاد تبیین با حقایق آشنا کنیم، بنابراین جهاد تبیین استخراج حقیقت از دل واقعیت است که البته کار دشواری به شمار می رود و با اعتماد کردن به دست می آید.

وی ادامه داد: باید ببینیم در کدام سو ایستاده ایم و باید به چه جریانی اعتماد کنیم، چرا که دنیای امروز مملو از دروغ پردازی هاست و ما نباید به دجال ها و کسانی که دروغ گو هستند اعتماد کنیم که قدرت رسانه ای در فضای مجازی در اختیار خود دارند و از آن برای تحریف اذهان افکار عمومی مردم دنیا استفاده می کنند.

فرمانده یگان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران با اشاره به آمار بالای تولد نوزادان نامشروع در جهان غرب، گفت: خود آمریکایی ها آمار ارایه کردند که ۵۱ درصد آنها نامشروع متولد شده و حرامزاده هستند و همین آمار نیز در غرب وجود دارد و در فرانسه نیز این مساله به ۶۰ درصد می رسد، باید دید آیا ما می توانیم به این ها اعتماد کنیم؟

وی با بیان اینکه برخی واقعیت ها رخ می دهد اما حقیقت مطلب چیز دیگری است ولی دشمن آن گونه که می خواهد آنها را بیان می کند، افزود: به عنوان مثال دختر نوجوانی به نام مهسا امینی از دنیا رفته که نمی شود آن را کتمان کرد اما اینکه دشمن می گوید او بر اثر جراحت و کتک خوردن از دنیا رفته که حقیقت ندارد و یا اینکه دختر دیگری در اردبیل قربانی همان ارزش های غربی و تبلیغاتی که ضد خانواده، ارزش ها و حجاب می کند، شده و با طلاق والدین خود و اعدام پدرش دچار مشکل شده و دست به خودکشی زده که واقعیت دارد اما دشمن این اتفاق را وارونه مخابره می کند و قصد عوض کردن حقیقت را دارد.

فرمانده یگان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران با بیان اینکه شکاف ایجاد شده ناشی از تسلط دشمن در فضای مجازی را باید پر کنیم، تاکید کرد: ما باید با جوانان و نوجوانان خود بیشتر ارتباط برقرار کرده و با آنها صحبت کنیم و آنان را با شخصیت هایی همچون شهید سلیمانی بیشتر آشنا کنیم تا دشمن نتواند ذهن آنها را نسبت به حقایق دچار تشویش کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن ما را ضد زن و خشونت طلب معرفی می کند در حالی که متفکران غربی، زن را کالا می دانند و همچنین توصیه دارند خود را ضد خشنونت معرفی کنید اما خودتان به آن عمل نکنید در حالی که در دین مبین اسلام زن را مظهر تحقق آمال بشر می داند و امیرالمومنین (ع) فرموده اند “زن گل است” و حضرت امام خمینی (ره) نیز فرمودند “مرد از دامن زن به معراج می رود”.

سردار خادمی با بیان اینکه یک سوم آمار زندانیان زن در دنیا متعلق به آمریکا است، اظهار داشت: آمریکایی ها در حالی ما را ضد زن و خشونت طلب معرفی می کنند که یک زن فاحشه که سرکرده گروهک منافقین است و دستش به خون هزاران بی گناه آلوده است را رییس جمهور ایران معرفی می کنند که البته باید خداوند را شاکر باشیم که دشمنان ما را این قدر احمق آفریده است./ خبرنگار – مهران حبیبی

Share this post