شهادت مامور پلیس  زنجان در درگیری با قاچاقچیان کالا

شهادت مامور پلیس  زنجان در درگیری با قاچاقچیان کالا

آوای میهن نیوز- – فرمانده انتظامی استان  زنجان از شهادت سرگرد”مهدی هادی” مامور پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان خبر داد.

سردار “طراقیه” ضمن عرض تبریک وتسلیت به خانواده شهید هادی با اعلام این خبر اظهار داشت: شهیدی دیگر از سبزپوشان انتظامی که در راه دفاع از حریم امنیت و اقتصاد کشور با قاچاقچیان درگیر شده بود به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

   سرگرد “مهدی هادی” از مجموعه خدوم پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان  بامداد دیروز حین توقیف کالای قاچاق با قاچاقچیان  در اتوبان زنجان – تبریز درگیر شده و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار “طراقیه” فرمانده انتظامی استان زنجان در پی شهادت سرگرد “مهدی هادی” پیام تبریک و تسلیت به شرح ذیل صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “طراقیه” فرمانده انتظامی استان زنجان در پی شهادت سرگرد ” مهدی هادی” جمعی پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان پیام تبریک و تسلیت به شرح ذیل صادر کرد .

در متن پیام سردار آمده است: انالله و انا الیه راجعون

شهادت قبای سرخ دلاور مردانی است که  جان شیرین خود را در طبق اخلاص تقدیم حق تعالی می کنند و مصداق آیه شریفه قرآن “یاری کنندگان دین خدا هستند در زمین ” و چه زیبا است این خلعت آسمانی در قامت  مردان انتظامی. گویا بر ضمیر باور این مردان بزرگ  همین بس که نوشته است: شهادت آرزوی ما است، لقائی که در تعبیر رسوالله (ص) “اشرف الموت قتل الشهاده”می باشد.

شهیدی دیگر از سبزپوشان انتظامی که در راه دفاع از حریم امنیت و اقتصاد کشور با قاچاقچیان درگیر شده بود به درجه رفیع شهادت نائل آمد. خبر شهادت سرگرد “مهدی هادی” از مجموعه خدوم پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان که در حین توقیف کالای قاچاق در مسیر زنجان – تبریز از سوی قاچاقچیان با خودرو دیگر زیر گرفته شد، کام همه ما راتلخ و موجبات ناراحتی همه همکاران و همشهریان گردید. بنده شهادت این پلیس خدوم را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و نایب بر حق اش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و همچنین خانواده داغدار آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می کنم.

از ایزد منان برای این شهید گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر طلب می‌ کنم.

فرمانده انتظامی استان زنجان

سرتیپ دوم ستاد “محمد طراقیه

Share this post