شهرداری آماده فصل زمستان است

فیروزفر شهردار زنجان

شهرداری آماده فصل زمستان است

آوای میهن نیوز: شهردار زنجان گفت: در حوزه شهرسازی در سطح وسیعی گره‌گشایی شده است.

دکتر علیرضا فیروزفر در جلسه با اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به وسعت کار شهرداری در خدمت‌رسانی به مردم اشاره کرد و اظهار داشت: در طول ۶ ماه گذشته به صورت روزانه جلسات قرارگاه عمرانی ساعت ۶ یا ۷ صبح برگزار می‌شد تا با بررسی آخرین گزارشات و اقدامات روز گذشته برنامه ریزی برای روزهای آتی را به خوبی انجام دهیم.

شهردار زنجان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل شهری و جمع‌آوری یک سری ایستگاه‌های وسط معبر افزود: خرید ۴۳ دستگاه اتوبوس و ۲۶ دستگاه مینی بوس، راه‌اندازی مرکز معاینه فنی شهرداری از دیگر اقدامات صورت گرفته در این چند ماه است.

وی افزود: آغاز ساخت پارک هاشم نژاد در ۶٫۵ هکتار زمین با عقد قرارداد همکاری با قرارگاه خاتم الانبیا، ساخت المان‌های جدید و ایجاد تفرجگاه چهارفصل نیز از دیگر اقدامات شهرداری در حوزه سیما و منظر و فضای سبز شهری بوده است.

فیروزفر همچنین از پیشرفت بسیار خوب بخش های مختلف در پروژه سبزه میدان خبر داد و اضافه کرد: پروژه پادگان نیز به پایان رسیده و منتظر هماهنگی ها برای افتتاح این پروژه هستیم.

شهردار زنجان به کف‌سازی بازار نیز اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی بسیار دقیق صورت گرفته کف سازی بازار بالا در عرض سه ماه با حداقل مشکلات برای کسبه و به شکل بسیار زیبایی انجام شد.

وی ادامه داد: در حوزه شهرسازی از محورهای مختلف گره‌گشایی شده است.

شهردار زنجان گفت: در حوزه فرهنگی شاهد برگزاری برنامه های متنوعی هستیم به عنوان مثال در جشنهای تحت عنوان «عید تا عید» عید قربان تا عید غدیر شور و نشاط خاصی در شهر خلق شد و در برخی روزها شاهد برگزاری همزمان ۲۰ جشن در پارکهای شهر بودیم و مردم نیز استقبال خوبی از آن کردند. برگزاری جشنواره آش با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی یکی از کارهای بزرگ دیگری است که با استقبال بسیار خوب مردم و بازتاب زیادی در رسانه ها همراه بود.

فیروزفر ادامه داد: امروز که در فصل پاییز قرار داریم برای عملیات زمستانی و بارش‌های آسمانی آمادگی کامل را داریم و قرارگاه مربوط به این موضوع هم تشکیل شده و جلسات راهبردی آن به صورت مرتب برگزار می‎شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه هماهنگی آسفالت شهر به این حجم بسیار دشوار بود و همکاران در مجموعه مدیریت شهری زحمات بسیاری در این حوزه متحمل شدند، افزود: به زعم بنده زنجان رتبه نخست کشور را در بحث آسفالت دارد.

وی با اشاره به اینکه در برخی از معابر مثل مقابل بیمارستان امام حسین ( میدان سپاه تا مدیریت) یک متر زیرسازی شد، افزود: در منطقه‌ای مثل میدان جهاد هم زیرسازی بالایی انجام شد تا شاهد آسفالت‌ریزی با کیفیت و بادوام باشیم. همچنین تمام نقاطی که قبلا با آسیب های زیر سازی مواجه بودند با بتن الیافی قبل از آسفالت ریزی بهسازی گردید.

فیروزفر با بیان اینکه شهرداری در تمام جبهه های کاری خود با تمام قدرت وارد شده و فعالیت داشته است افزود: نهضت آسفالت با حجم بالای کاری خود شاید حدود ۲۰% کارهای شهرداری باشد با این حال اجرای این پروژه نیروی زیادی از مجموعه گرفته است و همه این اقدامات برای جلب رضایت مردم بوده است.

Share this post