عظمت ایران دشمنان را تحقیر کرده است

عظمت ایران دشمنان را تحقیر کرده است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

عظمت ایران دشمنان را تحقیر کرده است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: دشمنان در مقابل عزت و عظمت جمهوری اسلامی بارها تحقیر شده و شکست خورده‌اند.

سردار جهانبخش کرمی در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، افزود: امروز انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با توجه به عنایت خداوند منان و به برکت ولایت، خون شهدا و ایستادگی و مقاومت ملت و توان رزمی و دفاعی نیروهای مسلح در اوج عزت و قدرت در جهان قرار دارد و دشمنان ایران در راس آمریکای جهانخوار این را برنمی تابد.

وی با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی به پاس سلحشوری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس که دستاوردهای ملی و بین المللی داشت، تثبیت شده است، اظهار داشت: امروز نیز از برکات ارزشمند دفاع مقدس بهره می گیریم و به برکت حماسه دفاع مقدس و استقامت و پایداری های ملت ایران و نیروهای مسلح، بسیج جهان اسلام در منطقه شکل گرفته است و کشورهای منطقه به تاسی از جمهوری اسلامی اسلامی برای دستیابی به حقوق حقه خود با دشمنان دین و قرآن، مبارزه می کنند.

سردار کرمی از آمریکا به عنوان نماد باطل و از جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان نماد کامل حق، یاد کرد و افزود: آمریکائیان، در اقصی نقاط جهان مرتکب جنایت های تاریخی شده و به همین خاطر نیز روز به روز منفورتر می شوند.

وی با تاکید براینکه حماسه دفاع مقدس نباید فراموش شود و روحیه دوران دفاع مقدس باید حفظ و ارتقا یابد، اظهار داشت: باید روحیه جهاد و شهادت به نسل جوان انتقال یابد تا همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس از انقلاب و نظام در برابر دشمنان دفاع کنند.

سردار کرمی تصریح کرد: عشق، ایمان، شور، نشاط، معنویت و انگیزه های الهی و ولایی بود که سرنوشت جنگ را به نفع جمهوری اسلامی رقم زد و رژیم بعث عراق را به رغم حمایت های دشمنان، مجبور به پذیرش شکست مفتضحانه کرد

فرمانده سپاه زنجان به برنامه های سپاه و بسیج زنجان در هفته گرامیداشت دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حداقل یک هزار و ۵۰۰ برنامه از سوی سپاه و بسیج زنجان در طول هفته دقاع مقدس اجرا خواهد شد.

سردار کرمی، رژه نیروهای مسلح، همایش زنان ایثارگر، همایش پیشکسوتان و طلایه داران دفاع مقدس، غبار روبی و گلباران مزار شهدا، دیدار با ائمه جماعت، بازنمایی عملیات غرورآفرین کربلای پنج را ازجمله برنامه های سپاه و بسیج زنجان در طول هفته دفاع مقدس در سطح این استان اعلام کرد.

Share this post