عمل صالح در خدمت صادقانه به مردم است

افشارچی

عمل صالح در خدمت صادقانه به مردم است

میهن نیوز-استاندار زنجان با تاکید بر اینکه عمل صالح در خدمت صادقانه به مردم است اظهار داشت: با تمام فشار هایی که به کشور و نظام وارد می شود باید چراغ امید را در جامعه روشن و برافراشته نگه داریم.
دکتر محسن افشار چی عصر امروز در مراسم افتتاح همزمان پروژه های عمران شهری استان زنجان تصریح کرد: شهرداری های استان در سال جاری با خدمات ارزشمند خود توانسته اند رضایت نسبی خوبی را به دست آورند و در بازدید های به عمل آمده میدانی این تلاش ها مشهود است . وی با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم شاخص های اقتصادی استان را ارتقا دهیم افزود: همانگونه که مسئولان در خط مقدم جبهه خدمت به مردم هستند باید سخت تلاش کنند تا سرمایه اجتماعی حفظ شود.
وی ادامه داد: در راستای کاهش ضریب جینی، افزایش اشتغال، افزایش تولید ناخالص داخلی و افزایش سرانه تولید ناخالص داخلی همواره تلاش می کنیم تا استان زنجان نسبت به استان های دیگر وضعیت بهتری داشته باشد.
افشارچی با اشاره به اینکه گاهی برخی از پروژه هایی که در بخش صنعت افتتاح می شود تا به نتیجه برسد زمانبر است افزود: آن چیزی که مردم آن را از نزدیک لمس میکنند، پروژه های شهری و عمران شهری است که توسط شهرداری ها انجام می شود لذا باید در این زمینه با دقت تلاش کرد چرا که ویترین یک شهر خوب از عملکرد شهرداری و شورای آن شهر مشهود است.
استاندار زنجان در ادامه با تاکید بر اینکه اگر وضعیت تولید بهتر شود معیشت مردم هم بهتر خواهد شد اظهار کرد: باید در مسیر نظام و انقلاب که همان مسیر مقاومت است سخت تلاش کرد و به وظیفه ای که به ما محول شده به نحو مطلوبی عمل نماییم تا سرمایه اجتماعی باز گردد.
وی گفت: مسئولان در پای انقلابی ایستاده اند که نماد عزت و اقتدار است واین عزت خدادادی را هرگز کشورهای ستمگر ندارند.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: باید برای خدمتگزاری به مردم شریف انرژی بیشتری گذاشت و با مردم عادلانه برخورد کرد.
مقام عالی دولت در استان گفت: در زمان حاضر ایجاد سرمایه اجتماعی بزرگترین جهاد است که مسئولان باید در این راستا گام بردارند لذا در این زمینه شهرداری ها و بخش بهداشت و درمان می توانند با افزایش رضایت مردم سرمایه اجتماعی ایجاد نمایند.
وی افزود: از آنجایی که مسئولان در خط مقدم جهاد هستند باید در خدمتگزاری نیز حریص باشند و عادلانه رفتار کردن را سرلوحه کارهای خود قرار دهند چرا که آموزه های دینی ما نیز به ما آموخته است که با مردم عادلانه رفتار کنیم.

Share this post