قدردانی و تشکر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان از حماسه‌ آفرینی مردم انقلابی استان زنجان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن۱۴۰۱

قدردانی و تشکر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان از حماسه‌ آفرینی مردم انقلابی استان زنجان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن۱۴۰۱

آوای میهن نیوز_ نماینده ولی فقیه و استاندار زنجان در بیانه ای از حضور مردم در راهپیمایی بزرگداشت ۲۲بهمن تقدیر و تشکر کردند.
متن بیانه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
درود بیکران و سپاس بی پایان نثار محضر شریف شما مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان زنجان که بار دیگر، با همت والای خود و حضور در راهپیمایی‌یوم‌الله ۲۲ بهمن، حماسه آفریدید.
آفرین به غیرت و عزت غرور آفرین شما که این بار هم مانند گذشته، ندای رهبر فرزانه خود را لبیک گفته و بذر یاس و ناامیدی را در دل دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی کاشتید.
امروز جهان، شاهد حماسه‌آفرینی ملت ایران در نمایش عملی اتحاد و انسجامی بود که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشتند و بحمد‌الله مردم استان زنجان باز هم در این میان، خوش درخشیدند.
به یقین این حضور پر افتخار،خط بطلانی است بر همه نقشه‌ها و خیالات واهی دشمنان و یاوه‌گویان .
بدینوسیله مراتب سپاس و نهایت قدردانی خود را از حضور باشکوه عموم مردم شریف، نجیب، ولایی، انقلابی و همیشه در صحنه استان زنجان، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال که از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود، اعلام می کنیم. باشد که مورد رضایت حق تعالی قرار گیرد.

علی خاتمی
نماینده ولی فقیه در استان
محسن افشارچی
استاندار زنجان

Share this post