محمد صمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان شد

صمدی دادستان تاکستان

محمد صمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان شد

آوای میهن نیوز: رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: در اغتشاشات اخیر حجاب بهانه بود چرا که دشمنان و معاندین نظام به دنبال کمرنگ نمودن مقدسات در جامعه اسلامی و ضربه زدن به پایه های مستحکم انقلاب و نظام هستند.

به گزارش خبرنگار ما و  به نقل از پایگاه خبری دادگستری استان قزوین، علی شعبانی در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان که در سالن اجتماعات امام علی(ع) شهر تاکستان برگزار شد، در خصوص ناآرامی ها و حوادث اخیر اظهار داشت: به اغتشاشگران و آشوبگران توصیه می کنیم اسیر دست دشمنان خارج نشین نشوند و از اقدامات خود دست بردارند زیرا برخورد دستگاه قضایی با کسانی که امنیت مردم را بازیچه قرار داده قاطع، جدی و بازدارنده خواهد بود.

شعبانی در ادامه با اشاره به تودیع دادستان تاکستان، گفت: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک امانت است و باید این فرصت الهی را در راستای خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی مغتنم دانست.

وی افزود: قاضی بر اساس شرع و قانون عمل می کند و از این حیث امر قضاوت بسیار پراهمیت و خطیر است و هیچگاه نمی توان از قاضی انتظار داشت که حق را به صاحب حق برساند، زیرا قاضی بر اساس ادله و مستندات ارائه شده از سوی اصحاب دعوا قضاوت می کند و به همین خاطر گاهی مدارک ارائه شده با حقیقت واقع در تضاد است.

رییس کل دادگستری قزوین با اشاره به معرفی دادستان جدید تاکستان، خاطرنشان کرد: به وی توصیه می کنیم با تعامل سازنده با سایر نهادها و مردم در راستای تحقق عدالت، احقاق حق، اجرای قانون و تامین امنیت عمومی گام های موثری بردارند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکنند. 

 

صمدی دادستان تاکستان

 

دادستان سابق تاکستان نیز در این مراسم گفت: شرایط برای کار کردن و اقدامات موثر فراهم است و سایر دستگاه ها و نهادها و همچنین مردم شریف شهرستان همکاری و همراهی لازم را با دستگاه قضایی دارند.

حسین رجبی گفت: در دوران خدمت خود در این شهرستان و در راستای ستاد اقتصاد مقاومتی بیش از ۱۱۰ بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی صورت گرفت و پنج هزار شغل ایجاد شد و همچنین ۲۰۰ طرح در حوزه احیای حقوق عامه نیز به اجرا درآمد.

محمد صمدی، دادستان جدید شهرستان تاکستان نیز اعلام داشت: احیای حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم، کاهش جمعیت کیفری و حبس زدایی، برخورد با فساد درون و برون سازمانی، حمایت همه جانبه از بخش صنعت و تولید از برنامه های جدی در دادستانی شهرستان تاکستان است و انتظار داریم سایر دستگاه و نهادها نیز در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند تا توفیقات مورد نظر حاصل شود. 

در ادامه این مراسم که با حضور آیت الله علی اسلامی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان، مسئولان قضایی استان، فرماندار شهرستان تاکستان، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان، مسئولان استانی و شهرستانی و فعالان حوزه صنعت و تولید برگزار شد از تلاش ها و زحمات حسین رجبی تقدیر و محمد صمدی، دادستان سابق شهرستان بویین زهرا به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان معرفی شد./مهران حبیبی

Share this post