مدیران البرز باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند

مدیران البرز باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند

نماینده عالی دولت در استان البرز:

مدیران البرز باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند/حضور مدیران البرز در محل سامانه سامد و ارتباط برخط با مردم الزامی است/مدیران البرز هر هفته به نوبت در سامد پاسخگوی مردم استان هستند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طی ۳ ماه گذشته با توجه به ماموریت محوله به مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز برای هماهنگی و برنامه ریزی، ۳۹ مدیرکل و همچنین معاونان استانداری با حضور در سامد پاسخگوی مردم بودند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی در جمع مدیران و معاونان  استانداری با بیان اینکه اقدام برای کسب رضایتمندی مردم از سوی مدیران ضرورت دارد، افزود: بر این اساس همواره دیدارهای چهره به چهره در نقاط مختلف استان اعم از شهرها و روستاها در دستور کار است.

وی ادامه داد: کسب رضایتمندی مردم و ایجاد بسترهای رفاه، امنیت و آرامش مردم از اهداف نظام، تاکید مقام معظم رهبری و سیاست اصلی دولت تدبیر و امید است از این رو کارگزاران نظام باید این اصل اساسی را به جد مورد توجه قرار دهند.

شهبازی گفت: حضور مدیران در سامد (سامانه ارتباطات مردمی دولت) و ارتباط برخط با مردم از جمله ماموریت هایی است که به مسئولان استان دادیم و انتظار می رود که علاوه بر حضور میدانی در نقاط مختلف استان و ملاقات های مردمی، این امر نیز به صورت منظم و با اطلاع رسانی قبلی اجرایی کنند.

وی بر ضرورت دیدارهای چهره به چهره مدیران استان با مردم، تاکید کرد و افزود: حضور مسئولان در بطن جامعه و دیدار و گفتگوی رو در روی آنها با مردم، موجبات ارتقا کیفیت خدمات دهی را فراهم می کند.

Share this post