مردم درروز ۲۲ بهمن نشان دادند که همواره پای کارند

دکتر رفیعی

مردم درروز ۲۲ بهمن نشان دادند که همواره پای کارند

میهن نیوز-معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در همایش یاوران انقلاب که با حضور ۸۰۰ دختر دانش آموز برگزار شد اظهار کرد: در یوم الله ۲۲ بهمن مردم نشان دادند که با حضور خود همواره پای کارند تا نظام و انقلاب ادامه داشته باشد و در زمان حاضر یاس و ناامیدی دشمن از حضور مردم نشانگر پویایی جامعه اسلامی است.

رفیعی افزود: با سنگ اندازی های دشمن و استکبار اگرچه مشکلات بر سر سفره مردم می آید اما مردم همواره نشان داده اند که هرگز تسلیم ذلت و خواری نخواهند شد و پای کار هستند.

این مسئول سیاسی تصریح کرد: دشمن به هر طریقی از جمله تغییر سبک زندگی ،فضای مجازی و … تلاش می‌کند تا ذهن مردم را تغییر دهد، اما مردم پیامشان این است که هرگز زیر بار استعمار و استعمار گران نخواهند رفت، حتی اگر تحریم ها بیشتر از این نیز بشود با دینداری خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان جمهوری اسلامی خواهند زد و تاکنون نیز نشان داده اند که با حضورشان در تمام صحنه ها در مقابل دشمن ایستاد ه اند و ایستادگی خواهند کرد.

معاون سیاسی استاندار زنجان تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند با ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه به اهداف خود برسد و ما نیز در چارچوب دین به فعالیت خود ادامه میدهیم که دشمن نیز از همین موضوع عصبانی و ناراحت است.

وی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد به جهانیان بگوید که مدل حکومتی دینداری محکوم به شکست است افزود: دشمن و استکبار از آغاز انقلاب با راه‌اندازی جنگ تحمیلی در راستای شکست جمهوری اسلامی تلاش کرد، اما نتوانست راه به جایی ببرد و اینک با جنگ ترکیبی و به کارگیری فضای مجازی و رسانه های مختلف و همچنین ترفندهای دیگر در راستای ضربه زدن به کشور است اما جامعه اسلامی ایران به خود باوری رسیده است و مردم پیام شان این است که استعمار و استکبار را برنمی‌تابند.

رفیعی در پایان با تاکید بر اینکه دانش آموزان همواره باید برای یادگیری علم و دانش تلاش نمایند گفت: سنگر علم و دانش از مولفه های رسمی قدرت هاست لذا در راستای یادگیری علم و دانش باید بیشتر از این تلاش نماییم اگرچه در رتبه های خوبی قرار داریم اما یادگیری علم هرگز نباید متوقف شود.

Share this post