مسدود شدن محور ابهر- خدابنده تا اطلاع ثانوی

مسدود شدن محور ابهر- خدابنده تا اطلاع ثانوی

 

 

آوای میهن نیوز – رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: به علت بارش برف سنگین، کولاک شدید و نبود ایمنی کافی، محور ابهر- خدابنده تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

محمد محمدی امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: با توجه به بارش سنگین برف در برخی محورهای کوهستانی احتمال افزایش محورهای مسدودی در استان دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه تردد در محورهای کوهستانی استان زنجان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است، از رانندگان خواست تا در محورهای غیرکوهستانی استان زنجان تجهیزات لازم را همراه داشته باشند.

محمدی با اشاره به نمک‌پاشی‌های صورت گرفته توسط اکیپ‌های راهداری، خاطرنشان کرد: آمادگی های لازم برای خدمت رسانی در مواقع بارش‌ها وجود دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: رانندگان قبل از حرکت از مبدا برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان و ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزادراه‌های زنجان – تبریز و زنجان – قزوین فعال است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

Share this post