مهارت‌آموزی ۵ هزار نفر از مددجویان زنجانی

مهارت‌آموزی ۵ هزار نفر از مددجویان زنجانی

میهن نیوز-بر اساس آمارهای موجود، مطابق تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و فنی‌‎ و حرفه‌ای و بهره‌گیری از ظرفیت راهبران شغلی ۵ هزار و ۸۰ نفر از مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از آموزش‌های مهارتی و حرفه‌آموزی این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رزاق بازرگان معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی بازاریابی و فروش محصولات خانوارهای تحت حمایت یکی از عناصر مهم در ایجاد و پایداری طرح‌های اشتغال است.

وی با بیان اینکه آموزش یک رکن اساسی در تکمیل زنجیره خدمات کمیته امداد در حوزه اشتغال است، اضافه کرد: بر اساس آمارهای موجود، مطابق تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و فنی‌‎ و حرفه‌ای و بهره‌گیری از ظرفیت راهبران شغلی ۵ هزار و ۸۰ نفر از مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از آموزش‌های مهارتی و حرفه‌آموزی این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

بازرگان گفت: کمیته امداد ایجاد مهارت برای مددجویان تحت حمایت این نهاد را به شکل مستمر پیگیری می‌کند و بر اساس نیازسنجی‌ انجام شده پس از انجام آموزش‌های لازم با ارائه تسهیلات، زمینه جذب آن‌ها برای بازار کار فراهم  می سازد.

وی با تأکید بر ایجاد تولیدات با کیفیت توسط مجریان طرح‌های اشتغال از طریق ارائه آموزش‌های لازم افزود: تلاش کمیته امداد ارتقای سطح کیفی تولیدات مددجویان برای رقابت در بازارهای داخلی و جهانی است که تحقق این امر منجر به خودکفایی و توانمندی مددجویان تحت حمایت است.

Share this post