هفته آینده رئیس‌جمهور میهمان زنجانی هاست

هفته آینده رئیس‌جمهور میهمان زنجانی هاست

استاندار زنجان گفت: تمام مقدمات سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان انجام شده و هفته آینده رئیس‌جمهور میهمان زنجانی هاخواهد بود.

محسن افشارچی دیروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان زنجان، در جمع خبرنگاران، با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان، اظهار کرد: همه مقدمات این سفر فراهم شده و مصوبات آن نیز آماده است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به اینکه کارهای داخل مرکز برای سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان در حال انجام است، افزود: سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان که قرار بود این هفته انجام شود، به هفته آینده موکول شده است.

وی اجرای طرح‌های مرتبط با آموزش‌وپرورش، بهداشت و سلامت، ایجاد پایگاه‌های سلامت، ساخت خوابگاه‌های دانشجویی، تجهیز دانشگاه‌ها، اکتشافات معدنی، توسعه شهرک‌های صنعتی، تکمیل طرح‌های فاضلاب شهری، ساخت و تکمیل سالن‌های نمایش، سینماها و مجتمع‌های فرهنگی، اشتغال‌زایی زنان روستایی و سرپرست خانوار، را از جمله برنامه‌های این سفر اعلام کرد.

گفتنی است: ارائه تسهیلات ازدواج به جوانان، اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها و آزادراه‌های استان، ساماندهی گلزار شهدای استان، پروژه‌های آب‌رسانی و ساخت و تکمیل مجتمع و سالن‌های ورزشی، از جمله مباحثی است که برای سفر رئیسی به زنجان در نظر گرفته شده است.

Share this post