هیچ واحد تولیدی در البرز نباید تعطیل شود

هیچ واحد تولیدی در البرز نباید تعطیل شود

معاون استاندار البرز:

هیچ واحد تولیدی در البرز نباید تعطیل شود/احساس مسئولیت و وجدان کاری سرلوحه کار همه باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: نباید هیچ کارگاه، کارخانه و واحد تولیدی به دلیل معوقات بانکی، بیمه، مالیاتی و … در استان تعطیل شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، فردی با بیان این مطلب در جلسه کمیسیون کارگری اظهار داشت: استان البرز دارای قطعه سازان زیادی است و می توان گفت به عنوان یکی از قطب‌های قطعه سازی کشور محسوب می‌شود و با توجه به شرایط اقتصادی خاص کشور و همچنین نامگذاری سال با عنوان رونق تولید طبق منویات مقام معظم رهبری (حفظ ا…)  و در راستای سیاست های  دولت تدبیر و امید به حمایت از تولید و تولیدکنندگان و دستگاه های ذی ربط به این نکته مهم توجه کامل داشته باشند که کارگاه‌ها و کارخانجات و واحدهای تولیدی در استان البرز به هیچ عنوان، نباید تعطیل و یا تولید آنها متوقف شود.

وی افزود: در این شرایط تحریم و جنگ اقتصادی باید به سمت و سویی برویم که هیچ خط تولید استراتژیک ما به خاطر وابستگی به یک ماده اولیه نیز تعطیل نشود.

فردی با بیان اینکه هنوز یک ماه هم نشده که در استان البرز هستم در این 29 روز دو بار کمیسیون کارگری برگزار شده و مشکلات کارگران مورد بررسی قرار گرفته، ادامه داد: وجدان کاری در همه امور ساری و جاری باشد و مشکل مردم را مشکل خودمان بدانیم .

فردی با بیان اینکه مطالبات کارگران واحدهای تولیدی به صورت ویژه در کمیسیون کارگری پیگیری می شود، افزود:  بنا داریم جلساتی در واحدهای تولیدی مشکل دار  با مسئولان ذی ربط برگزار می کنیم و با تاکید و تعامل استاندار فعال و موفق در استان این جلسات باید استمرار پیدا کند.

وی افزود: از مطالبات جدی ما است که بتوانیم در بحث پرداخت معوقات کارگری اقدامی عملیاتی داشته باشیم و این جزو پیگیری های ویژه ما خواهد بود.

فردی در پایان تاکید کرد هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی بانکی یا چک برگشتی و به هر دلیل تعطیل شود. زیرا حل مشکلات واحدهای تولید منجر به اشتغال می شود و این خود منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می گردد.

Share this post