واگذاری واحد مسکونی به خانواده های دارای فرزند چهار قلو در زنجان

دکتر افشارچی

واگذاری واحد مسکونی به خانواده های دارای فرزند چهار قلو در زنجان

آوای میهن نیوز: استاندار زنجان، گفت: با مدیریت و درایت مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان برای سه خانواده دارای فرزند چهار قلو واحد مسکونی تامین شده که در ایام الله دهه فجر تحویل داده می شود که اقدام بسیار پسندیده ای است.

محسن افشارچی عصر دیروز یکشنبه در پنجمین جلسه شورای مسکن که با محوریت قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در محل استانداری زنجان تشکیل شد، گفت: توجه به مقوله تامین مسکن بسیار مهم است و در این راستا با توجه به قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به اجرای این قانون مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشته و به جد پای کار باشد.
وی ابراز داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان طی یک ماه آینده نسبت به تامین زمین برای خانواده های دارای فرزند سه قلو در استان که تعداد محدودی است تمهیدات لازم را اتخاذ کند.
استاندار زنجان گفت: خوشبختانه با مدیریت و درایت مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان برای سه خانواده دارای فرزند چهار قلو در استان واحد مسکونی تامین شده که در ایام الله دهه فجر تحویل داده می شود و این اقدام قابل تحسین است و از مدیریت این اداره کل تشکر میکنم.
افشارچی تاکید کرد: از اداره کل راه و شهرسازی استان درخواست دارم نسبت به تامین زمین برای خانواده های سه فرزند به بالا در استان تمهیدات لازم را در منطقه لیل آباد در نظر بگیرند.
در ادامه این جلسه، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: یکی از بحث های جدی قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» مربوط به بخش مسکن است که باید ویژه دیده شود.
سیده فائزه موسوی تاکید کرد: باید در این حوزه به صورت خیلی اساسی پای کار بوده و مدیریت لازم صورت گیرد تا پاسخگوی مطالبه مردم باشیم.
وی افزود: خوشبختانه با مدیریت خوب مدیرکل راه و شهرسازی استان سه واحد مسکونی طی دهه فجر به سه خانواده دارای فرزند چهار قلو تحویل داده می شود.

Share this post