وزیر کشور در البرز خبرداد: روند کار البرز در شاخص های کلان بسیار خوب است

وزیر کشور در البرز خبرداد: روند کار البرز در شاخص های کلان بسیار خوب است

وزیر کشور در البرز خبرداد:

روند کار البرز در شاخص های کلان بسیار خوب است/اقدامات خوبی در حوزه اشتغال، سرمایه گذاری، کاهش تورم و احیای واحدهای تملیکی البرز صورت گرفته است/مطالبات البرز در حوزه های مربوطه پیگیری می شود

وزیر کشور گفت: در حوزه اشتغال، سرمایه گذاری، کاهش تورم، بازگشت واحدهای تملیکی بانک ها به تولید، در البرز اقدامات خوبی صورت گرفته است و همچنین هیچ واحدی در استان طی یک سال اخیر تحت تملک بانک قرار نگرفته است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه جلسات اقتصاد مقاومتی یکی از بهترین جلساتی است که در استان ها تشکیل می شود، افزود: چراکه بخش خصوصی، دولتی، قوه قضائیه، بانک ها و … در قالب یک جمع بسیار خوبی حضور دارند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی ها و اولویت بندی هایی که در استان ها صورت گرفته، جلسات، اشکالات، ایرادها، آسیب ها، نیازها و تقاضاها مطرح می شود و مورد پیگیری قرار می گیرد.

رحمانی فضلی گفت: نظرات بخش خصوصی، سازمان مدیریت برنامه ریزی و استاندار استماع می شود البته پیش از آن ما ارزیابی های خود را قبل از حضور در جلسات انجام می دهیم.

وی با اشاره به اینکه امروز در این جلسه موضوعات خوبی مورد اشاره قرار گرفت، افزود: روند کار البرز در شاخص های کلان بسیار خوب است.

وی گفت: در این نشست چند خواسته مطرح شد که در حوزه های خود مورد بررسی قرار می گیرد.

وزیر کشور افزود: دولت پیگیری های لازم را در زمینه بهره برداری از پروژه  ادامه همت دارد، این پروژه طولانی شده و پروژه ای  ۱۶ کیلومتری است  که ظرف هشت سال زمان برده است.

وی ادامه داد: دلایل تاخیر در بهره برداری از آن امروز مطرح شده اما از نظر من قابل قبول نیست تمام ابعاد پروژه باید دیده شود .

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: با تلاش استاندار البرز و وزیر راه و شهرسازی قول داده شده تا در اسفندماه پروژه ادامه همت در البرز افتتاح شود.

 آزاد راه شهید همت  به طول حدود ۴۰ کیلومتر ، تاکنون  ۳۰ کیلومتر آن  بین تهران  و کرج  زیر بار ترافیک رفته است.

این آزادراه در شرق کرج به جاده کرج – چالوس و  ۲ آزاد راه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در شمال کرج  و آزاد راه جنوبی البرز متصل می شود.

آزاد راه شهید سردار حاج قاسم سیلمانی به طول ۱۹ کیلومتر اکنون حدود ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با گذر از شمال کرج  به آزاد راه کرج – قزوین در غرب کلانشهر کرج متصل می شود.

 

 

Share this post