کارگران و واحدهای تولیدی زنجان برای ثبت نام در جشنواره امتنان تا اول آذر مهلت دارند

مهندس جعفری

کارگران و واحدهای تولیدی زنجان برای ثبت نام در جشنواره امتنان تا اول آذر مهلت دارند

 آوای میهن نیوز – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: مهلت ثبت نام جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه تا اول آذر امسال است.

طیب جعفری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: علاقه‌مندان به شرکت در سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه می‌توانند برای ثبت نام به سامانه http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره انگیزه بخشی و اعتماد آفرینی و ترویج حاکمیت روح صداقت و همدلی در سپهر کار و تلاش، عطف توجه جامعه به مسایل، نیازها و انتظارات جامعه کارگری کشور، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی تاثیرگذار نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه کشور است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه جشنواره امتنان از کارگران در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و واحدهای نمونه برگزار می شود، گفت: اختراع و ابتکار در تولید محصول، ارایه شیوه های نوین در کار (بهره وری، کاهش زمان تولید) صرفه جویی در نهاده های تولید نسبت به سال های قبل، افزایش رفاه یا رضایتمندی مشتریان و کاهش هزینه های مشتریان با ارایه خدمات قابل قبول، بومی سازی دانش و فناوری و مهندسی معکوس از جمله شاخص های انتخاب افراد برگزیده در این جشنواره به شمار می رود.

Share this post