کسانی که سپاه را تروریست می‌نامند، پرورش دهندگان داعش هستند

عابدینی

کسانی که سپاه را تروریست می‌نامند، پرورش دهندگان داعش هستند

آوای میهن نیوز – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: پرورش دهندگان داعش ، دار و دسته هیتلر و حامیان واقعی تروریسم در جهان، به شکلی مذبوحانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که مدافع حریم امنیت ملت های منطقه است را تروریست خطاب می کنند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین با اشاره به اقدام مذبوحانه تصویب قطعنامه اتحادیه اروپا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: افرادی سپاه را تروریست می دانند که دنیا را به رفتارهای شرمگینانه و قساوتمندانه داعشی های تروریست آلوده کرده اند.

خطیب نماز جمعه قزوین گفت: آنها که دنبال تروریست اعلام کردن سپاه بودند خیلی هدف دار این کار را دنبال کردند و بدنبال آسیب رساندن به کانون های اقتدار ما هستند اما بدانند که در رسیدن به اهداف خود همچنان ناکام باقی می مانند.

وی اظهار داشت: یکی از دلایل این اقدام رذیلانه اتحادیه اروپا اعدام جاسوس کهنه کار و نوکر آمریکا و انگلیس بود که غربی ها را عصبانی کرد، چرا که آنان قدرت امنیتی ما را نشناخته اند.

امام جمعه قزوین گفت: البته آنها از اعدام جاسوس و نوکر خود ناراحت نبودند، زیرا در گذشته رفتار آنها را با رضاخان نوکر چشم و گوش بسته خود و  پسرش محمدرضا شاه دیدم ، زمانی که او از ایران فرار کرد حتی از پذیرش و دادن یک خانه مسکونی در آمریکا به او خودداری کردند، در حالی که او تمام عمر خود از آنان اطاعت کرد.

وی ادامه داد: سرنوشت صدام را نیز دیدیم که جنگ تحمیلی هشت ساله را به دستور اربابان آمریکایی و غربی و اسرائیلی خود علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخت.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه اگر در گرفتن انتقام شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش بهتر عمل می کردیم شاید شاهد این گستاخی غربی ها نبودیم،اظهار داشت: هنوز هم برای این اتفاق دیر نشده و ترامپ و قاتلان شهید سلیمانی و حامیان این اقدام رذیلانه نباید آرامش و آسایش داشته باشند.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی قصد دارد در هفته پیش رو گام های خوبی برای مقابله با مثل اروپایی ها بردارد و آنها را مشمول تحریم هایی قرار دهد تا جلوی غلط های اضافه آنهایی که سپاه را تروریست می دانند، گرفته شود.

جشن های ایام الله فجر پرشور تر از همیشه برگزار شود

امام جمعه قزوین در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به پیش رو بودن ایام الله دهه فجر،گفت: باید همه ما مهیای برگزاری جشن های پیروزی سالگرد انقلاب اسلامی باشیم و پرچم سه رنگ میهن اسلامی را به درب منازل خود برافراشته کنیم،چرا که دشمن و بدخواهان نظام و انقلاب این اواخر شرارت های زیادی کردند تا انقلاب و دستاوردهای آن به فراموشی سپرده شود.

آیت الله عابدینی با تاکید بر اینکه امسال جشن های ایام الله دهه فجر پرشورتر از همیشه برگزار شود، تاکید کرد: باید همه به ویژه آموزش و پرورش، دانشگاه ها، مساجد و قاطبه مردم در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم ها و جشن های دهه مبارک فجر تلاش جدی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با ذکر اینکه دشمن مراکز قدرت ما را نشانه گرفته است،افزود: قرآن، پیامبر و ائمه اطهار(عج) که در جریانات اخیر هدفمندانه به آنها جسارت و اهانت شد از کانون های قدرت ما هستند.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) ، عفاف و حجاب و وحدت و انسجام ملت ما از دیگر کانون های قدرتی است که دشمن آنها را هدف قرار داده ، فناوری دفاعی، امنیت و سپاه حافظ امنیت نیز از دیگر کانون های قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی هستند که دشمن آنها را نشانه گرفته است اما باید اذعان کرد به برکت خون شهیدان و بصیرت مردم و نعمت ولایت فقیه دشمن هیچ غلطی نمی کند.

خطیب نماز جمعه قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه زندگی و راه و رسم مومنان و دین داران از نادانان که اعتقادی به دین و قیامت ندارند، جدا است،گفت: سردمداران دنیای غرب، مشرکان و کافران از حقایق دنیای دین و راه و رسم زندگی سعادتمند محروم هستند.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه دین داران و اهل توحید باید نسبت به حقایق دینی آگاه و با بصیرت باشند،گفت: کافران ، مشرکانریال مستکبران و طاغوتیان در پی بسط ظلم ، ترور ، کشتار جمعی و نفاق و دورویی هستند.

امام جمعه قزوین گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند توحید صرفا یک نظریه فقهی نیست بلکه یک روش زندگی برای انسان ها است بنابراین همه ما باید در زندگی خود موحد باشیم و خلاف توحید عمل نکنیم و در طول عمر خود و کارهایمان خدا را ببینیم ، به او امید ببندیم و تنها از او بترسیم.

وی با بیان اینکه دست قدرت های استکباری را از زندگی خود کوتاه کردن نیز نوعی توحید است،افزود: امام خمینی(ره) در آن زمان که آمریکا در راس قدرت بود فرمودند آمریکا را زیر پا می گذاریم و امروز شاهد افول آمریکایی ها ،غرب و تحقق هدف امام راحل هستیم.

Share this post